יום ראשון, 17 בדצמבר 2017

ביה"ס המר דרכא ומרכז היום בנתיבות - שנה שניה והפעם בתכנית !


תכנית ולא פרוייקט - המר דרכא בנתיבות

בנות כיתה ז' נחשון בהובלת המחנכת רבקה, הגיעו  למרכז היום בשעה היעודה כשאת פניהן קיבלו הוותיקים מן המרכז עם רחלי הרכזת, וזהבית מנהלת המרכז.
הבנות התיישבו בין הוותיקים, בהתאם לשיבוץ שהכינו רחלי ורבקה מבעוד מועד.
זהבית בירכה את הבנות ואת הוותיקים בברכת פעילות מוצלחת, הסבירה מה יקרה בפעילות המשותפת וציינה שהשנה מדובר בהצטרפות לתכנית ולא לפרוייקט. (בשנה שעברה הציגה זהבית את הפעילות כפרוייקט וכשהערנו לה כי מדובר בתכנית, השיבה, נראה את הפעילות ותוצאותיה, ואם יהיו משמעותיים, נגדירה כתכנית) ההצלחה של התכנית בשנה שעברה מהווה רף גבוה  לקיום התכנית השנה.

גם רבקה המחנכת ברכה את כולם בהצלחת הפעילות. ואני ברכתי את כולם בהתקרב חג החנוכה-חג האור, באור שהתכנית מביאה אל משתתפיה - תלמידות וותיקים והארתי את עיני המשתתפים במטרותיה של התכנית ובמהלכה במשך השנה.
מובילות הקבוצה - רבקה ורחלי
הבנות והוותיקים התפצלו לצוותים וקיימו שיח הכרות אלו עם אלו סביב מס' שאלות להכרות ראשונית והיו גם כאלה שהמשיכו בהכרות מעבר לשאלות הראשוניות.
שיח הכרות בצוותים
ניכר היה עפ"י הבעות הפנים והחיוכים שכולם נהנים. בהמשך, הציג כל צוות את משתתפיו, בהתאם למה שלמדו מן השיח הקצר. ההצגה נערכה באווירה נעימה וכך כל המשתתפים הכירו אלו את אלו.

לסיום, חילקו הבנות את השי שהביאו לוותיקים - שקית קשורה בסרט, שהכילה כרטיס מעוטר לכבוד החנוכה, שני נרות להדלקת נר ראשון וסוכריות.
הוותיקים הודו לבנות על מפגש נעים ועל השי הצנוע והזמינו אותן להתכבד בכיבוד הקל שחיכה בפינה.

ושוב, כולם מחכים למפגש הבא שיתקיים במרכז להב"ה, שם ילמדו אלו מאלו  כלים טכנולוגיים וסיפורי חיים.

תודה לכולם על שיתוף הפעולה המבורך!
מחנכת הכיתה - רבקה שאובי
מנהלת חט"ב - יעל ביתן
רכזת חברתית מרכז היום - רחלי לוי
מנהלת מרכז היום - זהבית להב

מנהלת מרכז להב"ה - נועה כהן


אין תגובות: