יום ראשון, 3 בדצמבר 2017

שנה שישית נפתחה בחגיגיות רבה ובהתרגשות בביה"ס "בן גוריון", מזכרת בתיה

זו השנה השישית בה פועלת תכנית הקשר הרב דורי בביה"ס "בן גוריון" מזכרת ביתה. שרית רומי, מובילת התכנית והתלמידים המתינו בשער בית הספר עם פרח אישי, מעשה ידי התלמידים, וכך קבלו את פני הסבים והסבתות הנרגשים. 


המפגש החגיגי החל במילות ברכה ותיאור רציונל התכנית של שרית רומי.

בהמשך ברכה שרית שלום, מנהלת ביה"ס, את המשתתפים וציינה בדבריה את חשיבות המפגשים בין הדורות והערכים הנגזרים מהם וכי זוהי הלמידה המשמעותית וכמובן הודתה לשרית על הובלת התכנית בבית הספר.


מקהלת בית הספר, בניצוחה של המורה פולינה אוסטרובסקי, שרה בחן רב ואליהם הצטרפנו גם אנו והאווירה נעימה ביותר!


תלמידים משתתפי התכנית בשנה שעברה ברכו את המשתתפים וסיפרו להם על החוויה שעברו ומה צפוי להם במפגשים הבאים. ספרה אחת התלמידות: "אני זוכרת את המפגשים עם סבתא שלי כחוויה מיוחדת. החיבור שלנו היה חזק גם לפני כן. פתאום נחשפתי לסיפור מיוחד ומרגש של סבתא שלי. במיוחד התרגשתי כשסבתא הביאה חולצה של אבא שלה, סבא רבה שלי שעלה לארץ באוניית מעפילים. ממש נהניתי בביקור בבית התפוצות ובכלל בתכנית המיוחדת הזו ומאחלת גם לך חוויה מהנה". 
התלמידים נשאו ברכה משותפת אותה קראו בפני הסבים והסבתות, מספרים על התרגשותם לקראת המפגשים וההתוודעות עם סיפור חייהם וחוויות העבר... שורשי המשפחה! 

לסיום, החלו טווים את הקשר בין משתתפי התכנית בפעילות עם כדור הצמר כשהמשתתפים, נכדים ונכדות, סבים וסבתות מספרים לקבוצה מעט על עצמם. בין המשתתפים סבתא שהשתתפה בתכנית בביה"ס בעבר עם נכדתה הבוגרת וכעת עם אחותה הצעירה!

יצאנו כולנו נרגשים ומצפים להמשך...

בהצלחה והנאה מרובה!
אורנה דרום

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד