יום שני, 18 בדצמבר 2017

מנהל אגף טכנולוגיות מידע אורח הכבוד בבית הספר קורצ'אק


סבא רוני דיין אורח הכבוד

את חג החנוכה חגגו בבית הספר קורצ'אק בתכנית נהדרת שהכינה המורה רווית ציתיאת. תכנית הקשר הרב דורי הנה מסורת מבורכת רבת שנים בבית הספר קורצ'אק, שרביט הובלת התכנית עבר מהמורות ורכזות התקשוב, איריס ודיצה לרווית היקרה המתמידה ברוח התלהבות בהובלתה של התכנית בבית הספר, בעידודה ופירגונה של מנהלת בית הספר יפית בלנקיט.

השנה היגיע אורח כבוד מיוחד לחנוכה, רוני דיין מנהל אגף טכנולוגיות מידע, במשרד החינוך, המשרד בו נולדה תכנית הקשר הרב דורי לפני כ 18 שנים. כשהחלה התכנית הראל הצעיר טרם נולד והיום 18 שנים אחרי ישב הנכד הראל בכתה יחד עם סבו רוני דיין, הראל שלומד בכתה ז' מתכונן בימים אלו לחגיגת הבר מצווה שלו.



המפגש החל במעגל בו כל משתתף הציג את עצמו עם "מטבע השוקולד לחנוכה שקיבל. רוני דיין ברך את המשתתפים וסיפר על הולדתה של תכנית הקשר הרב דורי סיפור הצלחתה ויתרונותיה הערכיים.

המשך הפעילות הייתה בקבוצות פעילות, בה שיחקנו בסביבונים "נס גדול היה פה" וכל משתתף סיפור סיפור הקשור לימי החנוכה. סבא רוני דיין סיפר על ימי החנוכה בילדותו בשכונת מוסררה בירושלים.



המשך הפעילות עברנו למתחם עמדות המחשב התלמידים והאזרחים הותיקים העלו את סיפוריהם ותיעדו אותם. רוני עבר בין כל המשתתפים בהנאה רבה הקשיב לסיפוריהם והתפעל מלביבות הירק שהביאה אחת מהסבתות ככיבוד לחגיגה. לביבות הירק הזכירו לו את בית הוריו, אמו נהגה להכין אותן לחנוכה.







גילה נהוראי, מדריכת התכנית ואני נהננו מאוד מהמפגש החוויתי ואני מצפה בקוצר רוח לקרוא את סיפורי התיעוד, שיועלו למאגר סיפורי מורשת בבית התפוצות ובמיוחד לסיפורו של רוני דיין שיספר על 20 שנות התפתחות תקשוב מערכת החינוך בישראל, כמנהל אגף טכנולוגיות המידע במשרד החינוך


רוני דיין מנהל אגף טכנולוגיות מידע בבית הספר קורצ'אק




תודה חמה למורה המובילה רווית ציתיאני ולמנהלת בית הספא יפית בלנקיט

גילה נהוראי ותמי גרין

אין תגובות: