יום שלישי, 19 בדצמבר 2017

תוכנית הקשר הרב דורי יצאה לדרך באולפנת עפרה


יום חמישי חשוון/נובמבר 2017

מתרגשת מאוד לשתף ולכתוב את המייל הראשון של הקשר הרב דורי של השנה השנייה!!
אפתח בכך שהיו 30!!! תלמידות שנרשמו ורצו לקחת חלק, השנה משתתפים 8 ותיקים כך שהחלטנו שכל ותיק יזכה ב2 תלמידות וכך הגענו ל 16 בנות מקסימות שבאות עם לב פתוח והקשבה נדיבה לשמוע, לצחוק ולהתרגש ביחד!



מצטטת כמה מדברי הוותיקים בסיכום מפגש ראשון:" אני גאה בבנות ישראל על החינוך שהם מקבלות" (מנחם) "לא ידעתי שאתחבר בקלות כזאת לבנות,היה נהדר ונהנתי להכיר" (בתיה) "אני הרגשתי שאני בגיל של הבנות, היה כייף (יעל)
והבנות מצידן: "היה נחת, רגע של היכרות מעמיקה מעבר לתחומי העניין הרגילים של הגיל שלנו" ,המפגש היה מעבר לכל הציפיות" ,"כיף להכיר מישהו שהוא לא בגיל שלך ולשמוע סיפורים מעניינים"



הן פוגשות את הוותיקים ביום חמישי בבוקר לשעה וחצי. כל שנה אנו משתדלים להזמין ותיק/ה מעובדי מנהלה/  מטבח/מזכירות של להצטרף אלינו,הפעם זכינו ואריאלה-אחראית חדר צילום! משתתפת איתנו בתוכנית.
  • חיבורים באמת מדהימים!! אשתף בכמה דברים מעניינים, במפגש הראשון המשותף לאחר ההיכרות ,הצמדים כתבו את הציפיות שלהם על לוח קיר דיגטלי padlet  היה חוויתי לשני הצדדים.
  • "ועל ניסיך שבכל יום עמנו"... במפגש האחרון עסקנו בנס לאומי-"מבצע משה" שהתרחש בכסליו תשמ"ה/1985 לנס אישי  ,היו שיתופים של ניסים ודיוני עומק לגבי מהו נס? בפעילות קבוצתית היינו צריכים לאמוד את עוצמת הנס שבכל אירוע הכתוב על הכרטיסיה ע"י הדבקת מדבקות . הבנות נדהמו שבאותה הקבוצה אחת הוותיקות -שולמית לא שמה אף מדבקה על "מלחמת העצמאות"  מכיוון שמבחינתה זו מלחמה עם הרבה הרוגים! ואילו בינה שמה את כל 7 המדבקות על "מלחמת העצמאות"והסבירה שבשבילה כמי שיצאה מהשואה מלחמת העצמאות היא ה נס! לראות את נכדה -חייל יהודי אוחז בנשק זו הנקמה שלה בנאצים!וכמובן המשכנו להעמיק את ההיכרות והמחויבות שלנו אחת לשניה כקבוצה.


מדהים ומרגש אמרנו?..
שבוע טוב
אליסה

אין תגובות: