יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

מפגש פתיחה בית ספר אריאל רעננה

בי"ס אריאל ברעננה מפעיל זו השנה השנייה את התוכנית. בשנה הראשונה הילדים עבדו לבד ורק העלו את הסיפורים לאתר.השנה יש קבוצה של 7 זוגות.הקבוצה מכל תפןצות ישראל תרתי משמע.ישנה סבתא מקנדה שדחתה את הטיסה חזרה רק כדי להיות נוכחת במפגש הראשון, והבטיחה להגיע לעוד מפגשים. זוג נוסף מדנמרק שהגיע לביקור ומיד נאות להצטרף לתוכנית. הבטיחו להגיע לעוד מפגשים במידת האפשר. ויש סבתא מירושלים שלא מתעצלת ומגיעה באוטובוס.
יישר כח לכולם !!!

משתתפי התוכנית

בשער ביה"ס הנכדים חיכו עם פרח וברכה וההתרגשות היתה רבה.

פרח מוענק לכל סבא/סבתא

המורה המוביל שגיא נרגש מהמפגש ומברך את כולם, במיוחד מוקיר תודה למגיעים מרחוק. לזכותו יאמר שהוא יזם את הבאת התוכנית לביה"ס לאחר ששמע עליה ומיד הראה מוטיבציה להפעילה. 
מורה מוביל שגיא
בהמשך  מברכת חני הסגנית ומודה לכולם שטרחו ובאו. זאת ההזדמנות והזכות הגדולה לכם הילדים לשמוע על ההטוריה והמורשת של העם היהודי ישירות מהסבים שלכם. סבי שרד את השואה והילדים והנכדים בקשו לשמוע את סיפור ההישרדות. סבא סיפר ואנחנו הוצאנו ספר. כל התהליך ושמיעת הסיפור לא יסולא בפז. זהן נכס לכל החיים וזה מה שאתם תחוו בהעלאת הסיפורים. אני מאחלת לסבים הרבה נחת מהנכדים. חני מבקשת מכל סבא/סבתא להציג עצמו ומהיכן הגיע.
בהמשך המדריכה מגן עדית מדווחת על התוכנית ומטרותיה, מציגה את האתר אליו מועלים הסיפורים."כשעורי בית" מבקשת עדית לחשוב עם הנכד/ה מה הסיפור שבכוונתם לתעד, לאסוף תמונות ומיסמכים, ובמשך חופשת החנוכה לטייל עם סבא/סבתא לטייל למקום הקשר לתעוד ולהצטלם שם,ועוד. לסיכום מברכת את כולם שתהיה להם חוויה ערכית, חוויתית ומענינת.

אין תגובות: