יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

מפגש פתיחה בי"ס פעמונים רעננה

זו השנה הראשונה שבי"ס פעמונים פותח את שעריו לתוכנית הקשר הרב דורי. בתוכנית משתתפים 12 תלמידים מכיתה ו'
את התוכנית מובילה המורה ליאת טבק.זאת ההזדמנות להודות למנהלת הגב.ניצה חן שנתנה הסכמתה להפעלת התוכנית ולליאת שנאותה להוביל את התוכנית.
משתתפי התוכנית


משתתפי התוכנית

את מפגש הפתיחה פותחת ניצה המנהלת את ביה"ס מזה ארבע שנים. לדבריה מהשנה הראשונה שהגיעה לביה"ס ושמעה על התוכנית גמלה בה ההחלטה שיבוא יום והיא תגשים את משאלתה: בביה"ס תופעל תוכנית הקשר הרב דורי.וברגע שהמדריכה עדית מגן חשפה בפני את התוכנית גמלה בי ההחלטה יוצאים לדרך.חבל לי שהילדים הפרטיים שלי לא עברו את החוויה הזאת,חוויה מדהימה.
שניה מברכת המורה ליאת.אני סוג של ארכיון.אוהבת הסטוריה,הקשר לעבר קרוב ללבי ובמיוחד מה שקשור למדינת ישראל.אני בטוחה שנחווה ביחד חוויה מענינת ומרגשת.



בהמשך ליאת מבקשת מכל אחד להציג את עצמו ומדוע בחר להצטרף לתוכנית
ואז מתפרצים למפגש שני תלמידים המציגים דו שיח בין סבא ונכד העוסק בביטויים המיוחדים לדור הצעיר ולא תמיד מובנים לותיקים.


שיח בין סבא לנכד

בקבוצה 2 סבתות מאמצות כשאחת מהן היא אמא של אחת המורות.
מדברי הסבים והתלמידים:סבתא: הכי מתאים להגיד כאן את הבטוי הפרה רוצה להניק ואני מאוד רוצה לספר לנכד על ארועים בעברי.נכד: רוצה לדעת את המורשת וחשוב להכיר את המשפחה והדור הקדם. ועוד סבתא: אני עסוקה מאוד אבל הנכדים אצלי בקדימות ראשונה ולכל מה שהם מבקשים אני נענית ועוד נכד מבקש בהזדמנות זאת ללמד את סבתא מעט מרזי הטכנולוגיה.
עתה בא פסק זמן וההפסקה מוקדש לכיבוד ו.... ליאת שולחת כל זוג להצטלם במקום אהוב במיוחד בביה"ס. זאת הזדמנות להראות לסבא היכן הנכד לומד.
הקבוצה חוזרת להמשך המפגש ומסיימת בשיעורי בית - לחשוב על הנושא אותו יבחרו לתעד.תת

אין תגובות: