יום חמישי, 30 בנובמבר 2017

בי"ס משואה - מפגש פתיחה מרגש


ביום שלישי האחרון היה לי העונג והכבוד להשתתף במפגש פתיחה של בי"ס משואה קריית גת.
כל הסבתות והנכדות, יחד עם המורה שרה מוריוסף, התכנסו הספריית ביה"ס - ספרייה מטופחת ומזמינה.
בפינת הספרייה עמד לוח ועליו תמונות מגנט של כל סבתא ונכדתה, שהכינה מראש המורה יחד עם חוברת התכנית ובה פירוט המפגשים, וגם כיבוד נאה נערך, והכל בקפידה.
מקהלת בנות ובנים הופיע בקטע מוסיקלי, ומקהלה בנות שרה את השיר שכתב אהוד מנור "שיר ישראלי", בליוויה של נטלי, המורה למוסיקה.

מקהלת בנות - שיר ישראלי
משתתפות התכנית - סבתא ונכדתה
רב ביה"ס, שאמו בין המשתתפות, אמר דברי תודה, ומנהלת ביה"ס, הגב' דבורה גמני, ברכה את המשתתפים, ואף לקחה חלק בפעיל במפגש.
ייחודה של קבוצה זו, שכולן סבתות שבעקיפין יש להן קשר לביה"ס - מורה שמלמדת ספורט בבביה"ס והיא גם סבתא בתכנית, סבתות שלמדו בילדותן בביה"ס, ואחרות שהבנות מורות בביה"ס. הקשר והחיבור לביה"ס ניכר מכל עבר.
המשתתפות העבירו כדור צמר, תוך כדי הצגתן, וסיפרו מעט על עצמן ומשפחתן.
מנהלת ביה"ס, ספרה על חוויותיה, כילדה קטנה, שעלתה ארצה בשנת 1973 בשלהי מלחמת יום כיפור הישר לאשקלון. אביה של דבורה, היה ראש הקהילה היהודית באיטליה, ובזכות קשריו עם מפקד המשטרה, הוא ומשפחתו נמלטו מפוגרום שהתכוונו לערוך בהם התושבים במקום מגוריהם.
בחלק האחרון והחביב מאוד, שחקו הנכדות והסבתות במשחק יצירתי הנקרא "משפחה שכזאת" שבנתה המורה שרה, שכל מטרתו איסוף מידע והיכרות בין הנכדה והסבתא.
דבורה ושרה הן שתי נשים ערכיות שבזכותן תכנית הקשר הרב דורי, זו השנה השנייה, תופסת תאוצה ומשמעות בקהילת ביה"ס.  אני מרגישה מבורכת על שאני מדריכה מורה נפלאה כשרה, ושמנהלת ביה"ס, נותנת רוח גבית לתכנית הקשר הרב דורי בבית ספרה, במלא מובן המילה.
הגב' דבורה גימני, מנהלת ביה"ס

משחקות משחק "משפחה שכזאת"
כל הזכויות שמורות למורה שרה מוריוסף

אין תגובות: