יום שלישי, 20 ביוני 2017

מפגש סיום - בית ספר רעות, מועצה אזורית מנשה

מפגש הסיום החגיגי של תכנית הקשר הרב-דורי של כיתת "דפנה" התקיים ביום שישי באולם המכובד במרכז מילא. היה זה מפגש שסיכם את הפעילות המיוחדת, שהתוצר שלה הוא 22 סיפורים אישיים מרגשים ומרתקים של הסבים והסבתות, כפי שתועדו על ידי הילדים במפגשי העבודה שנערכו במהלך השנה.

מפגש הסיום אפשר לכל המשתתפים, סבים, סבתות וילדים לחלוק ולשתף ברגשות ובחוויות מהתכנית וגם לשתף בסיפורים האישיים שיצאו לאור בזכות התכנית ובזכות עבודתם החרוצה של הילדים המתעדים.

כל הסיפורים עלו למאגר סיפורי המורשת באתר בית התפוצות וגם אתם מוזמנים לקרוא אותם ולהתרשם מהם. קריאה מרתקת מובטחת לכם!

בסוף המפגש חולקו תעודות לכל משתתפי התכנית והסבים והסבתות קיבלו מאיתנו שי קטן – ספל עליו מודפסת תמונה משותפת עם הנכד או הנכדה.


הנה שתי ברכות שנכתבו לכבוד המפגש על ידי בנות כיתת דפנה והוקראו בפני הסבים והסבתות:

"סבים וסבתות יקרים ויקרות,
אנו, ילדי כיתת דפנה, מודים לכם על ההשקעה ועל ההתמדה בפעילות. נהנינו לשמוע מכם את הסיפורים ואת החוויות שלכם. אנחנו שמחים שניתנה לנו ההזדמנות להכיר אתכם ואת הסיפורים שלכם טוב יותר.
אנו מרגישים שהמפגשים חיזקו את הקשר בינינו ושגם אתם למדתם להכיר אותנו טוב יותר במהלך המפגשים. כתבנו ביחד סיפורים מדהימים על הילדות, השירות בצבא, העלייה ועוד, וכולנו מרוצים מהסיפורים שיצאו.

בבית התפוצות הכרנו ביחד את התקופות השונות בארץ ואת המסורות של התפוצות השונות.  לסיכום, מאוד נהנינו ללמוד עליכם ואיתכם ואנחנו מקווים שגם אתם נהניתם איתנו.
תודה רבה אישית גם לגילה המנהלת ולמיכל מובילת התכנית שיזמו את התכנית ואת המפגשים. תודה אישית לגילה שבחרה בכיתה שלנו לפעילות. שמחנו מאוד לקחת בה חלק.
אוהבים ומעריכים אתכם, ילדי כתת דפנה"
(נכתב על ידי: אביב דיין, נועם בוחניק ואבישג ברקן)


"קודם כל זה די נחמד להיות חלק מפרויקט כל כך מיוחד. לא כל יום יש כזה דבר לשמוע על אדם כל כך קרוב ויקר דברים שאף פעם לא שמעת ממנו.
למשל אני, בעקבות הפרויקט, למדתי דברים ממש מיוחדים. בפעם הראשונה ראיתי מגילת אסתר שעוברת אצלנו במשפחה ושנכתבה לפני 100 שנה. וגם בפעם הראשונה ראיתי תמונה של סבתא בתור ילדה.

אז תודה לכל הסבים של ילדי הכיתה שבאו מכל מיני מקומות כדי לספר סיפור מיוחד. תודה שהשקעתם בנו מזמנכם והגעתם אלינו לספר את סיפורכם. אני חושבת שיצאו מפה כמה אוצרות. חשוב לזכור לספר על מה שקרה, כדי שתמיד נדע, כמו במשפט: "דע מאיפה באת ולאן אתה הולך". שוב תודה רבה ואני מקווה שימשיכו עם הפרויקט הזה גם בשנה הבאה".


נכתב על ידי: נעמה בנמוחא
מובילת התכנית בבית הספר: מיכל ציקמן
מנהלת בית הספר: גילה זיסקינד
מדריכה אזורית: אורטל מרחב

אין תגובות: