יום ראשון, 11 ביוני 2017

רק מילה טובה לביה"ס "אחוות אחים" קריית מלאכי

היום ביקרתי בביה"ס "אחוות אחים" שבקריית מלאכי לשיחת סיכום ומשוב לקראת המשך התכנית בשנה הבאה.
יש ביקורים שאני, המדריכה, ששה לקראתם. להגיע ולתת מילה טובה על שיתוף פעולה ועבודה טובה ומכוונת מטרה, שמביאה לתוצאות וגורמת סיפוק גדול.
"אחוות אחים" הוא בי"ס שכזה, שהביא את התכנית השנה לשיא.
הצוות שהוביל את התכנית השנה, הן שתי מורות, המשלימות אחת את השנייה. שושי וייצמן, המורה שהנחתה את המפגשים בשקט ובצניעות, בנועם הליכותיה התייחסה לכל שלב התכנית ברצינות ובאחריות, יצרה מפגשים של תוכן בהם יכלו הילדים והוותיקים להיפגש לשעה של קשר משמעותי.
חדווה נדב רכזת התקשוב, נתנה סיוע חשוב, והשלימה את שושי בתמיכה הטכנית, בהעלאת הסיפורים לאתר התכנית, ביצירת סרטונים וצילום תמונות. לסיוע שלה הייתה חשיבות משמעות, הן בביצוע והן בנראות של המפגשים. היא נטלה מעורבת וחלק בתיעוד סיפורי הוותיקים.
ומאחורי השתיים המקסימות האלה, המנהלת קלרה לוי, שעודדה ותמכה, נתנה להן מרחב של זמן ועבודה, וכמובן יצרה תהודה בעיר, ובביה"ס לתכנית הקשר הרב דורי. 11 סיפורים נכתבו בתהליך השנה, וזה לא מעט. במשוב אמרו השתיים שיש בוודאי מה עוד לשפר ולעשות טוב יותר בשנה הבאה.
אני קוראת לזה "צוות מנצח" - כשיש צוות כזה בביה"ס - התכנית יכולה רק להמריא לפסגות יותר גבוהות.
לדמויות המפתח יש התלהבות ואמונה בחשיבות התכנית, התמדה במפגשים והשקעה עם הרבה נשמה. זה מה שהופך את התכנית מעוד תכנית לימודית - לתכנית חינוכית עם היבטים חברתיים ערכיים, שלא נמדדים באף מבחן הישגים או מיצ"ב.
בתמונה - לוח הקשר הרב דורי במסדרון הכיתות עם תמונות ותיעוד מהמפגשים השונים, ותעודה מטעם הנהלת התכנית על השתתפות בתכנית. יישר כוח !

מימין לשמאל: קלרה לוי מנהלת ביה"ס, חדווה רכזת התקשוב, שושי המורה המובילה

כתבה: מזל מלכא 

אין תגובות: