יום ראשון, 23 באפריל 2017

תלמידי בית ספר צליל בחדרה מסכמים פעילות שנתית



אחד הסיפורים בחוברת שהפיקו משתתפי הקשר הרב דורי, בהובלתה של המורה טל ויגדר

קיבלתי שיחת טלפון. האדם מעבר לקו התחיל לשאול אותי שאלות על המשפחה שלי: "מה הקשר שלך לסבתא נסרי
וסבא רבא אשר?".
סיפרתי לו שהם סבא רבא וסבתא רבתא שלי. אותו אדם הזדהה בשם ראובן גרידי וסיפר לי שאשר הוא סבא שלו ונסרי
היא דודה שלו. הוסיף וסיפר כי מצא את הפרטים שלי מתוך סיפור שמצא באתר בית התפוצות, סיפור שתיעדתי
בתוכנית הקשר הרב דורי לפני כשנתיים בשם: מסע החיים של משפחת אהרוניאן.

מאגר בית התפוצות והסיפורים המופיעים בו יהיו המוקד של הכנס היישובי שייערך ב-8.6.17 בחדרה.
מאגר חשוב זה סייע, לא פעם, לאתר קרובי משפחה, כפי שראובן גרידי מספר. 

בחוברת, שתחולק למשתתפי התכנית במפגש הסיום שיתקיים ב-7.5, מוצגים שירים שהם חלק מתכנית המוזיקה שנבנתה במיוחד השנה, בזיקה לייחודיות של בית ספר צליל. 

טעימה נוספת מהחוברת, המציגה את המסע של ניקול מאלג'יריה לישראל:






מנהלת בית הספר: סיגלית יעקובי




אין תגובות: