יום חמישי, 23 במרץ 2017

ישמח חתני - תלמידי תיכון נעמת בחדרה מחזקים את הקשר הרב דורי ביום המעשים הטובים

זו השנה השלישית ברציפות שבית ספר תיכון נעמת בחדרה מקיים פעילות ייחודית, במסגרת הקשר הרב דורי, ביום המעשים הטובים  בשיתוף עם מרכז יום לקשיש בגבעת אולגה.
והשנה, הפעילות בסימן חתנים וכלות:

קוֹל שָׂשׂוֹן וְקוֹל שִׂמְחָה
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה
קוֹל מִצְהֲלוֹת חֲתָנִים מֵחֻפָּתָם
                 וּנְעָרִים מִמִּשְׁתֵּה נְגִינָתָם  (מתוך שבע ברכות)


ליום אחד יהפוך מרכז היום לאולם אירועים מקושט ומהודר כשדיירי מרכז היום והתלמידים יהיו קהל האורחים והמשמחים. בהתרגשות משותפת תשוחזר חתונתם של שני חברי המרכז שחיים יחד בזוגיות.


ביום החגיגי, המיוחד והנפלא הזה, ייקחו חלק פעיל תלמידי המגמות הטכנולוגיות של בית הספר: תלמידי מגמת צילום יפעילו עמדת צילום סטודיו לכלות וחתנים, תלמידי מגמת ספורט יפעילו סדנת ריקודי זוגות, תלמידי מגמת ניהול עסקי יראיינו את המשתתפים בסיפורי היכרותם וחתונתם. סיפורי החתונה יועלו לאתר בית התפוצות. ותלמידי מגמת עיצוב שיער יכינו את המשתתפות הכלות והאורחות לקראת המאורע החגיגי, עם מגוון תסרוקות, צבע ופן.
את האירוע תלווה להקת הזמר של בית הספר, שהפיקה במיוחד שיר ביידיש ובעברית –"יידיש מאמא"  וכן,  דואט מרגש ומיוחד בביצועו של התלמיד יצחק אהרוני וחברת המרכז פאינה שולמן ( ניצולת שואה) בשיר "האחת שלי" של הזמר ישי לוי .
כמו כן, להקת הזמר תנעים בקולה, ותשיר מחרוזת שירי חתונה, אשר ירקידו וישמחו את החתנים, הכלות ואת הקהל.
חשוב לציין כי פעילות מבורכת זו, היא אירוע שיא וגולת הכותרת של  שני הארגונים (תיכון נעמת חדרה ומרכז יום גבעת אולגה) הנמצאים בקשר הדוק בפרויקט לחיזוק הקשר הרב דורי זה שלוש שנים.


תיכון טכנולוגי נעמת חדרה שם את ערך הנתינה במקום מרכזי, ומאפשר לתלמידים לתרום ולהתנדב במסגרות ופרויקטים נוספים למען האוכלוסייה הוותיקה וקבוצות נוספות בעיר חדרה.

מנהלת בית הספר, הגברת טלי צ'מני, המעודדת, תומכת ומלווה בגאווה את כל פעילויות ההתנדבות, הקשר והתרומה לקהילה, מציינת בהתרגשות כי "בבית הספר אנחנו מחנכים בשני מישורים: תוכני וערכי.  אנחנו רוצים ליצור קודם כל בני אדם עם ערכים, אחריות ושותפות. אי אפשר להסתפק רק בחינוך ערכי בבית הספר, הסביבה נותנת חיבור לעולם ומעצימה את כוחו של הנותן.  כי "לתת זה לקבל".




מורות מובילות: אסנת בן נתן ורמה יאזמה
מנהלת בית הספר: הגב' טלי צ'מני



אין תגובות: