יום ראשון, 8 בינואר 2017

מחזקים את הקשר הרב דורי בבי"ס "רעות" ראשל"צ

תכנית "הקשר הרב דורי" הפכה כבר מסורת בבית ספרנו!
ביום רביעי, 4.1.2017 ספריית ביה"ס לבשה חג, במרכזה הונח שולחן כיבוד, ערוך וחגיגי, ובהתרגשות רבה קיבלנו את פני הסבים והסבתות למפגש חגיגי של תכנית "הקשר הרב דורי", המתקיימת זו השנה ה- 7 ברציפות בבית ספרנו.


מפגש הפתיחה נערך באווירה משפחתית, נעימה ומרגשת ובו נכחו מנהלת ביה"ס אילנה שוורץ, רכזת התקשוב ומובילת התכנית ענבר ביטון, הסבים והסבתות והתלמידים, שהם הנכדים האישיים שלהם.
המפגש כלל דברי ברכה של המנהלת והמורה המובילה. צפינו יחד בסרטון מטעם "בית התפוצות" הנקרא "אתם חלק מהסיפור", שהעביר מסר כי לא משנה באיזו שפה אנחנו מדברים, כולנו דמויות בסיפור היהודי.
התלמידים העניקו לסבים ולסבתות עציץ וקראו ברכה מחממת לב שכתבו במיוחד עבורם. 

בהמשך ערכנו היכרות עם משתתפי התכנית באמצעות פעילות עם תמונות. רגע מרגש במיוחד נרשם כאשר אחד המשתתפים הוותיקים, רמי גולדנסקי סבא של רותם נתן, זיהה בתמונה את אמו מצולמת בה!!!


ההתרגשות הרבה הורגשה אצלו לאורך כל המפגש. במהלך הפעילות ניתן היה ללמוד על אופי הקשר בין הסבים והסבתות לבין הנכדים, וניכר שהקשר הינו חם וקרוב.


במפגשים הבאים נצא יחד למסע של למידה שיתופית וחווייתית בו נלמד על מורשתנו תוך שימוש בכלים דיגיטליים. את התהליך כולו ואת סיפורי המורשת נתעד במאגר סיפורי המורשת של בית התפוצות.
אנו מברכים על הזכות להיות חלק מתכנית ערכית וייחודית זו, המחזקת את הקשר של תלמידינו עם עבר משפחתם ומאחדת את כולנו כעם.
יריית הפתיחה הייתה מרגשת ומשמעותית ומילאה את כל המשתתפים בהמון ציפייה להמשך.
תודה לכל המשתתפים בתכנית.

ענבר ביטון

רכזת התקשוב ומורה מובילת התכנית.


אין תגובות: