יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

פותחים בהתרגשות שנה נוספת במקיף ו' יגאל אלון, ראשל"צ, עם כיתתה של גלית הרשקוביץ

בהתרגשות רבה פתחה את המפגש גלית הרשקוביץ, מחנכת הכתה והמורה המובילה את התכנית השנה בבית הספר. תלמידי כיתה י' עם נציגי הסבים והסבתות, ישלבו השנה את התכנית במסגרת "מעורבות חברתית", אותה מובילה בתיכון גילת פט.


תלמידי הכתה עברו עם גלית, תהליך הכנה לקראת המפגשים עם הסבים והסבתות לצורך תיעוד סיפוריהם ופרסומם במאגר סיפורי מורשת.  כמו כן, עברו הכשרה בתחום התקשוב ולמדו שימוש בכלים מגוונים המתאימים להצגת הסיפורים בצורה מיטבית.

גלית ברכה את המשתתפים והדגישה בדבריה את החשיבות בחיבור עם הסבים והסבתות והתרומה ההדדית בקשר במסגרת התכנית. השתתפות הסבים והסבתות במפגשים אף תתרום לתלמידים מעבר לקשר ביניהם גם לקבלת ציון במעורבות החברתית שמהווה תנאי לקבלת תעודת הבגרות.

גילת, רכזת המעורבות החברתית, סיפרה איך נולד הרעיון של שילוב תכנית "הקשר הרב דורי" בכיתה וציינה גם היא את התרומה ההדדית במסגרת המפגשים לאור העובדה שכיתה זו ניגשת לבגרות בתקשוב.

אורנה דרום ברכה את המשתתפים והציגה את סיפוריהם של משתתפי מחזור א', שכלל את משפחת מילר (הוריו של אדיר מילר והאחיינים שלו...) ואת השליחות של התלמידים בהנצחת סיפורי המבוגרים.

הסבא ברוך, הודה ליוזמי התכנית וציין כי זו הזדמנות מיוחדת שניתנת הן לתלמידים להכיר את הסיפורים של הדור  המיוחד במדינת ישראל ובתקופת הקמת המדינה או שהם דור ראשון לניצולי השואה או שנולדו בארץ. אתם התלמידים תשמעו את הסיפורים ממקור ראשון. לנו המבוגרים תהיה הזדמנות נדריה לראות ולהיות שותפים לעשייה שלכם.

מוזמנים להקשיב לדבריו של סבא ברוך:



כבר במפגש הפתיחה חוו המשתתפים פעילות סקירת ברקוד שהוביל ללוח השיתופי padlet,  בו נעשה שיתוף בתאום הציפיות מהמפגשים, ברכות למשתתפים ועוד... קישור ללוח.

 בהצלחה בהמשך, מחכים בהתרגשות לתוצרים...



אין תגובות: