יום שבת, 18 ביוני 2016

אירוע הסיום בבית הספר "לב רן" בצורן

הקשר הרב דורי- תשע"ו
מדבריה של המורה המובילה גליה בן גיגי:
"בין שלל המיזמים הבית ספריים החשובים, קיימנו בהנאה רבה את התכנית הערכית , החשובה והקרובה לליבי של הקשר הרב דורי. בכל יום שני התייצבתם אחר כבוד, אתם הסבים והסבתות כשעיניכם מלאות ברק ואור, שופעים באנרגיות המקרינות חום ואהבה בפוגשכם את נכדיכם ואת נכדותיכם, לשעת איכות של למידה משותפת ומתוקשבת. המאזין מן הצד, יכול היה לשמוע בערגה את סיפורי קורות המשפחה המרתקים, מפיכם הסבים והסבתות, ומנגד יכול היה להבחין, במיומנויות המחשב שהועברו על ידי הנכדים והנכדות, שעשו זאת כמורים לכל דבר.             
עובדת היותכם ממוקדים למטרה המשותפת, תוך עיסוק בלמידה ובהפרייה הדדית, נתרמו הילדים בפיתוח כישורי הנחיה ונחשפו למורשת המשפחתית. בכך אפשרו לעצמם להיות אחראים על העברת המורשת הדורית המשפחתית לדור ההמשך.
אין ספק, כי הקשר בין הדורות התהדק והתחזק, לנוכח הפעילות המעניינת לה הייתם שותפים כולכם, והדברים באו לידי ביטוי בהכנת טופס תיעוד ובמצגת מרגשת,  שהיא תוצר נפלא של הדינמיקה שליוותה את מהלך המפגשים ואשר הביאה בסופו של יום, ליצירת תמונה כוללת (תרתי משמע), הממחישה את תולדות המשפחה ושורשיה.
למען העמקת הגיבוש הקבוצתי ולשם יצירת גיוון חוויתי, יצאנו במשותף לסיור לימודי במוזיאון בית התפוצות, שם ספגנו רשמים רבים בעלי משמעות.
לכל המפעל התרבותי המדהים הזה, סייעו בחדווה ובמקצועיות רבה עוזריי הנאמנים: אורי גרוס וקרן בק, הראויים להוקרה ולשבח.
תודה מיוחדת מהלב שלוחה אלייך מיכל  יקרה, על כך שגילית עניין וסקרנות במפגשי האיכות שלנו.
תודה ללירז האלופה על העיצוב ועל ארגון המקום.
לך אדווה חברתי תודה על הזמר בפה ובלב
לעמוס ולחניתה על זמינות 24/7
לא אסיים, לפני שאשתף אתכם בתחושותיי, שהמפגשים הללו יחסרו לי ומן הסתם אתגעגע, לסבא אלי, לסבא דני, לסבתא ניצה, לסבתא גיורית, לסבתא שרה ולסבתא ציונה.  
אני מודה לכולכם מכל הלב על כך שבחרתם לקחת חלק בפרויקט ומאחלת לכם הנאה מרובה מהילדים ובעיקר מנכדיכם המקסימים, אריכות ימים ומקווה לפגוש אתכם בהמשך עם הנכדים הצעירים יותר...
מכל הלב... גליה."
השי אותו הכינה המורה המובילה למשתתפי התכנית.


אין תגובות: