יום שלישי, 21 ביוני 2016

ערב סיום בית ספר צופית 2016

ערב סיום התוכנית בבית ספר צופית נפתח בדברי ברכה של המנהל מר גיל
מר גיל ציין את העובדה שהמורה מובילה ,דליה, אינה נמצאת
מסיבות רפואיות משפחתיות אך רוחה של דליה כאן ולכן החלטנו להשמיע את השיר "לתת" כי זה מה שמאפיין את דליה
מדברי הברכה של דליה:במסגרת המפגשים בתוכנית הקשר הרב דורי, יצאו הסבים והנכדים
למסע בינלאומי לחקר ואיתור פרטים על בני המשפחה מן העבר כדי לתעד את סיפורם ותרבותם שבחלקה נכחדה.
ועוד הוסיפה :אני שמחה ומודה לגיל על הזכות שניתנה לי לקחת חלק בתוכנית זו שנה שנייה
לפגוש אנשים איכותיים עם תוכמת חיים מדהימה ,ותלמידים רציניים ונפלאים,שהקדישו מזמנם להגיע בכל שבוע ועשו עבודה נפלאה. תודה רבה לכם על כל ההשקעה.
אני מודה לעדית על ההנחיה במהלך התוכנית ובכל שאלה או פניה שלי תמיד הייתה שם בשבילי.
אני מודה על העזרה שקיבלתי מצוות בית הספר ושלא היססו להושיט יד ובזכותם הגענו לערב זה.
  לאחר מכן ברכה עדית המדריכה עדית ומסרה סקירה קצרה על היקף התוכנית כיום .
עתה הגיע תור הצגת המצגות והקראת המשובים.
לסיום נציגת הסבים/סבתות מקווה שבשנה הבאה יהיו יותר משתתפים כי התוכנית כה ערכית ומשמעותית
 השנה לקחו חלק בתוכנית חמישה תלמידים וחמישה סבים ונעשה הכל להרחיב את המעגל בשנה הבאה
לוח המקדם את הבאים לערב הסיום

חלוקת תעודות

מכתב שכתבה הנכדה של סבתא קטי

אין תגובות: