יום שני, 9 במאי 2016

מפגש סיום מרגש "בן גוריון" מזכרת בתיה, והשנה בהובלתה של שרית רומי

במפגש חגיגי הסתיים מחזור נוסף בבית הספר "בן גוריון" מזכרת בתיה, וכמו בכל שנה נכחו במפגש גם ראש המועצה, מר מאיר דהן ומנהלת מחלקת החינוך, הגב' רותי כוכבי ומנהלת ביה"ס, הגב' סיגל שלו. המפגש כלל שירת המקהלה בניצוחה של פאולינה, ברכות וסרט המסכם את המפגשים והוצגו הסיפורים הנפלאים והמרגשים של משתתפי התכנית שפורסמו במאגר סיפורי מורשת. 
שרית רומי, מובילת התכנית לשנת תשע"ו, ציינה בדברי הפתיחה:


"...אין ספק שהתכנית בונה גשר ערכי בין דורי ומחזקת את מערכת הקשרים בין תלמידי ביה"ס לבין האוכלוסייה המבוגרת.
שמחתי לקחת חלק בחוויה מיוחדת זו ולצאת עמכם הילדים הסבים והסבתות  למסע קצר אך מיוחד ומרגש. אני רוצה לומר לכם תודה על חוויה משותפת ומעצימה ומאחלת לכל אחד מכם להמשיך וליצור חוויות משותפות ולשתף עוד בסיפורים האישיים והמיוחדים".

התלמידים ברכו והודו מכל הלב:

 "
"בתכנית הקשר הרב דורי שילבנו בין מיומנויות המחשב לבין הסיפור המשפחתי שלנו שהחזיר אותנו לעבר ולשורשים שלנו.
נהנינו מאוד לפגוש את סבא וסבתא כל יום שלישי, ללמוד איתם וללמד אותם דברים חדשים, לשמוע את הסיפור האישי וללמוד על העבר של המשפחה.
חווינו חוויה משותפת הכרנו חברים חדשים ופגשנו סבים וסבתות נוספים. זו הייתה חוויה נהדרת עבורנו ומאוד מרגשת. אנו רוצים להודות מקרב לב לסבים ולסבתות וכמובן אנו רוצים להודות גם לשרית מנחת התכנית שליוותה אותנו לאורך כל הדרך.
תודה שהגעתם היום למפגש הסיום שלנו לחלוק איתנו את החוויות המשותפות מהתכנית. תודה לאורחים המכובדים שכיבדו אותנו בנוכחותם.
לסיגל שלו מנהלת בית הספר, למר מאיר דהן ראש המועצה, לגברת רותי כוכבי מנהלת מחלקת חינוך, לפאולינה המורה למוסיקה, מנחת המקהלה ותודות גם לילדי המקהלה שליוו אותנו בשירה נפלאה. ואחרונים חביבים הסבים והסבתות היקרים שלנו".

המשתתפים אף קבלו שי ותעודת הוקרה על השתתפותם בתכנית והוותיקים הוזמנו לשמור על קשר עם בית הספר גם בהמשך.
יישר כוח ! 
מחכים למחזור הבא - מחזור ה' בבית הספר "בן גוריון"










אין תגובות: