יום שבת, 19 במרץ 2016

בי"ס המשתלה תל אביב - מכתב תודה מאמא של תלמידה ומסבתא של תלמידה אחרת לסיום פעילות תשע"ו

אלונה יקרה, 
היום זכיתי לחוות לראשונה בעצמי את הקסם בקשר הרב דורי (עד היום נחשפתי אליו דרך ליאור, דרך חמותי עפרה ודרך התמונות והכתבות שנשלחו).
היה מפגש מרגש ומרתק!
תודה שיצרתם את המקום, האקלים, הפורמט והתמיכה למפגשים המרגשים והקסומים הללו. תודה שאפשרתם לסבים ולסבתות לחלוק את סיפור חייהם עם הילדים, לבלות זמן איכות משותף של סבא/סבתא-נכד/ה, להכיר זה את זה טוב יותר, להתקרב ולהעלות בדרגה את מערכת היחסים הרגשית שלהם.
תודה שאפשרתם גם לנו, דור הביניים, להציץ ולחוות את הקסם, לגלות סיפורים חדשים על המשפחות שלנו (מדהים איך על אף השנים הרבות, יש כל כך הרבה סיפורים ופרטים מרתקים שלא שמענו, מהקרובים לנו ביותר) ולהיחשף לסיפורים מרגשים ומרתקים של משפחות אחרות בשכונה.
כמה מרגש לראות את הורינו/חמנו , אנשי הגיל השלישי מבלים עם נכדיהם - ילדינו בפרויקט משותף, חולקים בגאווה את סיפור חייהם ומגלים קשרים ונקודות השקה בין הסיפורים והמשפחות.
לאורך כל הדרך הורגשה ההשקעה הגדולה שלכם בפרויקט ובלטו המחשבה הרבה והעשייה מכל הלב. 
הפרויקט היה מאוד משמעותי לליאור. היא נהנתה מאוד, למדה וחוותה המון .
דרך ליאור ועפרה, למדתי, התרגשתי והוקסמתי וגם הרגשתי צביטה בלב שלא יצא לי לחוות דבר שכזה עם הסבים והסבתות שלי, זכרם לברכה , שאני מכירה כל כך מעט מסיפור חייהם .
מחכה בקוצר רוח שירדן תגיע לכיתה ה׳ ונוכל לחוות שוב את הקסם גם דרכה(:
תודה גדולה והמון הערכה לך, לליאורה, לרווית ולכל מי שתרם לפרויקט המקסים.
אסנת .

שלום אלונה,
שאפו על הפרויקט הנפלא שנוהל למופת על ידך ושאר הצוות. תודה שאפשרת לנו להיות חלק ממנו. החוויה הייתה מיוחדת במינה. חן חן גם לכל הסבים והסבתות והנכדים יקירנו השותפים למסע. היה מעניין להכירכם
שמעונה ( סבתא של ענת)
 
 
 
 

אין תגובות: