יום שלישי, 29 במרץ 2016

"גווני הקשר" - הקשר הרב דורי - כנס מחוז מרכז, תשע"ו

ביום א' 27.3.16 התכנסנו בבית התפוצות למפגש מרגש המציג את העשייה הייחודית בבתי הספר ברחבי מחוז מרכז בשנת תשע"ו. כבדו אותנו בנוכחותם הרבה טליה אבנון-בנבנישתי, מנהלת ביה"ס הבינלאומי ללימודי העם היהודי בבית התפוצות, מר שלום בוחבוט, ראש תחום חינוך מבוגרים, המשרד לשוויון חברתי, עפרה ישראלי, מנהלת תכנית "הקשר הרב דורי", רונית נחמיה, מפקחת תקשוב ארצית, אורית טאטי, ממונה על התקשוב במחוז מרכז, מפקחים, מדריכי התכנית, מנהלים, מורים, אזרחים וותיקים ותלמידים.

הערב נפתח בהופעתה המרשימה של להקת המחול "עלומים" מהמועצה אזורית גזר עם המנהלת האמנותית עדי אזולאי. תקיעת שופר פתחה את הכנס ומקהלת ביה"ס "שדות איילון", בית חשמונאי רגשה אותנו בשיר מרוקאי, בשיר אידי ושיר ישראלי בניצוחה של אלכסנדרה מלניק.
הוענקו תעודות הוקרה למפקחת הכוללת לבתי הספר היסודיים בעיר ראשון לציון - ויקי ניצן, על קידום התכנית בעיר. לרונית נחמיה אשר היתה מראשוני המובילים ומדריכי התכנית שהחלה את פעילותה בעיר לוד.
בתי הספר השונים הציגו את המגוון הרחב של דרכי ההפעלה והרעיונות בעשייתם -שילוב חיילים במפגשים, שילוב כלים מתוקשבים, חפצים מספרים, מתנות הדדיות בעלות משמעות ומרגשות במפגש סיום, הפעלת התכנית במגזר הערבי ועוד... 
שיתפו אותנו בחווייתם מההשתתפות בתכנית בני משפחת מילר - מריאן מילר עם בעלה יואל ונכדיה וקינחנו את הערב בחוויה "סבא בא" עם משחקים של פעם.
תודות לכל שותפינו ואורחינו, לכל הלוקחים חלק בהעמדת ערב זה, ולכל בתי הספר ברחבי המחוז המפעילים את התכנית באמונה כי היא מעניקה חוויה משמעותית לכל המשתתפים בה.

לפניכם פוסטר המציג תמונות וטעימות קטנות מהערב שחווינו יחד.
קישור לתמונות מהכנס

אורנה דרום, רכזת מחוז מרכז

פוסטר לסיכום הכנס

אין תגובות: