יום רביעי, 16 במרץ 2016

ערב סיום בי"ס יחדיו

ערב סיום בי"ס יחדיו
ותיקים תלמידים ואורחים התכנסו כדי לחגוג סיום התו.כנית. בכניסה לאולם בו נערך הארוע נעמדו אנשים ושאלו האם 
הגענו למקום הנכון? נראה כאילו חוגגים כאן בר מצווה. האולם היה ערוך בצורה אסתטית במיוחד לכל משפחה הוקדש שולחן.
את הערב פתחה בדברי ברכה מנהלת בית הספר ואחריה הגב. תמי גרין מנהלת התוכנית,מגן עדית מדריכת התוכנית, דורית    פרנקל מנהלת בי"ס  .בעבר שהכניסה את התוכנית לביה"ס ולבסוף המורה  מובילה עדי בנימין.
את הארוע לוותה מקהלת בי"ס במספר שירים,משתתפי התוכנית חיברו שיר  עם המנגינה של שיר השירה.
סבא/סבתא נכד ונכדה מספרים על התהליך שעברו,מראים חלק ממצגת שהכינו, ומעניקים זה לזה מתנה. לדוגמה סבא מעביר לנכדתו מדליה שעוברת מדור לדור..
כל מתנה כוללת כמובן הקדשה, אחת ההקדשות :סבתא אני אפילו לא יודעת מאיפה לה תחיל. תודה שבאת בכל יום ראשון מיבנה לרעננה לביה"ס שלי. תודה שאת חולקת אתי את הסיפורים שלך מילדותך. זה מאוד מענין אותי. אז בקיצור תודה על הכל את סבתא מושלמת.
מעמד מרגש בתוכנית היה קטע של דו שיח בין סבתא ונכדה ולהלן מס. משפטים נבחרים מתוך הדו שיח:
סבתא אסתר: ודאי!!! איזו שאלה,ברור שאני נרתמת למטרה המדהימה הזאת, אני מברכת את כל הנוגעים בדבר על שהפעילו את התוכנית הגאונית הזאת כי לדעתי אין דרך טובה מזאת להעביר את מורשת המשפחה ומורשת מדינת ישראל
הנכדה אור: סבתא את בטוחה, לא יהיה קשה לך להגיע לרעננה באוטובוסים,אני לא רוצה להקשות עליך.
סבתא:שום סיבה בעולם לא תגרום לי לוותר על חוויה כל כך עוצמתית ועמוקה.
ולסיים את הארוע באחוליה של תמי גרין שהתוכנית תלך ותגדל ואמן שכל סיפור יהיה במאגר הסיפורים באתר של בית התפוצות

                                שולחן המשפחה


                        תעודות למשתתפים


               
                 
                        תלמידה משתתפת בתוכנית מנעימה את הפתיחה בנגינה











                        ולקינוח עוגת הקשר הרב דורי

אין תגובות: