יום חמישי, 25 בפברואר 2016

ביקור חברת מועצת העיר יעל ענתבי בביה"ס פסגת דוד -מחוז מנח"י

ביה"ס פסגת דוד מפעיל  את תכנית הקשר הרב דורי במסגרת ביה"ס בקהילה ולמידה שיתופית בתקשוב. 

התכנית מתקיימת בביה"ס בהובלת רכז תקשוב יעקב סאסי, המבוגרות מגיעות מפסגת זאב קבוצה מגובשת ממתנ"ס קהילתי בפסגת זאב.
ביום רביעי יד' אדר א' 24/2 ביה"ס פסגת דוד חגג פורים קטן בתכנית הקשר הרב דורי, בביקור מאוד מרגש בהשתתפות חברת מועצת העיר וסגנית ראש העיר, יעל ענתבי, מפקחת ביה"ס, אסתר קיזלשטיין, הממונה על התקשוב, אתי רוזןמנהל מנהלת המחשבים, גדעון אבן ארי ויעל רוזן, רכזת פיתוח והדרכה מבית התפוצות 

צוות בית הספר והמבוגרות קיבלו את יעל ענתבי בחיבוקים ובנשיקות. יעל, תושבת השכונה ואישיות מוכרת ואהובה על תושביה. ההתרגשות הייתה בשיאה.
בתחילת המפגש התלמידים היקרים דיברו על כל הערכים שהם זוכים ליישם בזכות התכנית: סובלנות, נתינה,כישורי מנהיגות, התנדבות, תרומה לזולת וקבלת האחר.
המפגש התחיל בהנחיית רכז התקשוב, יעקב, שהראה למשתתפים תמונות מהעבר, ואיך כל תמונה ותמונה מביאה סיפור מיוחד מהילדות. כמה  מהמבוגרות שיתפו  בזיכרונות הילדות שלהן,  ולאחר מכן כל המשתתפים התחילו לעבוד במרץ ולכתוב כל אחת על זיכרון ילדותה. התלמידים עזרו למבוגרות במיומנויות המחשב.
בסוף המפגש בירכה יעל ענתבי את כל משתתפי התכנית והנהלת ביה"ס. יעל  התרגשה מאוד לראות את העשייה המבורכת של התכנית, ואת הקשר החזק שנוצר בין התלמידים למבוגרות. יעל קיבלה חוברת מתכונים מודפסת וערוכה ממשתתפי התכנית ובה מגוון מתכוני עוגות ומאכלים.
ריגשה אותנו מאוד  סימה לוי, אחת מהמשתתפות, שסיפרה לכל הנוכחים שבעקבות השתתפותה בתכנית הקשר הרב דורי, היא קיבלה מבתה מתנה מחשב, והיא בטוחה שתצליח להשתמש בו בזכות העזרה של התלמידים.
לסיום, משתתפי התכנית שרו את השיר "תודה על כל מה שנתת" וסיימו את המפגש עם טעם של עוד...



























יישר כוח לרכז תקשוב יעקב סאסי שמוביל את התכנית ביד רמה, באהבה וביחס אישי מהלב ומהנשמה.

למנהל ביה"ס אלדד כהן על התמיכה והפרגון.

אין תגובות: