יום חמישי, 3 בדצמבר 2015

הקשר הרב דורי בביה"ס אלונים מחוז מנח"י

בית הספר אלונים מ"מ

ביה"ס ממוקם בשכונת רמת אשכול השכונה נבנתה לאחר מלחמת ששת הימים.
ביה"ס שם דגש על לימודים עיוניים, חברתיים ונושא העצמאות.
תכנית הקשר הרב דורי מתקיימת בביה"ס אלונים זאת השנה הרביעית ברציפות.
הגעתי לשיעור וראיתי למידה שיתופית מהנה בין התלמידים למבוגרות.
השנה נבחרה כתה י' של המחנכת אביה לתכנית "הקשר הרב דורי" שמשתתפות בה כ 10 מבוגרות שמגיעות מהשכונה ומחוצה לה.
בכל תחילת שיעור נילי חי רכזת מחשבים  מחלקת דף משימה עם שלבים ברורים ומובנים הכוללים: למידה, תרגול מיומנויות מחשב וחיפוש מידע באינטרנט.
הלמידה השיתופית במחשב ממש בשיאה והמבוגרות לומדות ומתנסות לאורך כל השיעור, התלמידים מגלים ידע רב וסובלנות.












לקראת סיום המפגש כל משתתפי התכנית עוברים לכיתה  לכיבוד ושתייה.
המורות נילי ואביה נותנות למשתתפי התכנית לסכם את השיעור: מה למדו, האם יש קושי ורעיונות לשיפור ולתרגל בשיעור הבא.
בשיחה שלי עם משתתפות התכנית ניכרת השמחה והלמידה בביה"ס:
רחל -"אני לא למדתי מחשב ואני כל כך שמחה על ההזדמנות שניתנה לי בתכנית, אני לומדת ומתקדמת בקצב שלי"
סימה מאוד מרוגשת ושמחה על הצטרפותה לתכנית "התלמידים מלמדים אותנו וזה נותן לי מוטיבציה ללמוד עוד ולהצליח"
אסתר-"אני למדתי במספר מקומות מחשבים ואני לא זוכרת הרבה, בתכנית הקשר הרב דורי  אני לומדת ומתרגלת לא רק בשבילי גם בשביל התלמידים המקסימים שמשקיעים בי"

ישר כח לנילי חי,אביה וכל הסייעות .

מורה מובילה-נילי חי אפרת 
מנהלת-דגנית עוזרי

אין תגובות: