יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

בי"ס שקד פותח את שעריו לתוכנית הקשר הרב דורי זו השנה השנייה.

בי"ס שקד פותח את שעריו לתוכנית הקשר הרב דורי זו השנה השנייה.
את התוכנית מובילה המורה נטע והיא עושה זאת בצורה מדהימה ומגיעות לה כל המחמאות.
מפגש הפתיחה היה מרגש במיוחד והורגש בדברי המורה המובילה נטע ובדברי המנהלת אוסנת.
בנאומה בלטה הערכתה הרבה למגיעים ממרחק רב ולא מוותרים..מספר המשתתפים הכפיל את עצמו לעומת שנה שעברה ושלושה מהתלמידים משתתפים פעם שניה והפעם עם סבא/סבתא מהצד השני.
 רגע מרגש נוסף היו דבריו של סבא גבריאל והנכד רועי שהשתתפו  בתוכנית בשנה שעברה ושיתפו אותנו  ברגשות וחוויות שעברו , הדור השלישי סקרן,שואל שאלות ומסייע לנו בהעלאת הזכרונות,לנו יש אלבומים עם תמונות שעזרו לנו להיזכר. מה יהיה לדור הזה ששומר במחשב תמונות הכנת המצגת מאפשרת לכל המשפחה לראות את המורשת המשפחתית ופתאום זה מענין את כולם
רועי הנכד : היה ממש כף לראות את סבא יותר ז .אני למדתי מסבא וסבא למד ממני
ונחמד שהמשפחה המורחבת זכתה לקרוא את הסיפור.
במפגש לקח חלק גם יו"ר הנהגת ההורים שפנה לתלמידים ואמר שהוא מקנא בהם על שנפלה בחלקם הזכות לשמוע את  
סיפורי הסבא/סבתא
עתה הוצגה מצגת שהילדים הכינו.כל אחד כתב משפט לסבא/סבתא והעלה תמונה שלו
לדוגמה: יש לי הרבה תפקידים אבל את תפקיד הנכד אני הכי אוהב
בלב תמיד חושבת עליכם
העבר בחיפה העתיד ברעננה
כשאגדל ארצה להיות כמוך סופגת ממך את הערכים
לקראת סיום בחירה מתוך מאגר היגדים ודוגמה למה שאמרו :
ככל שנכיר יותר נצא שנינו נשכרים
הייתי רוצה שיתחזק הקשר בינינו
חוששת שלא יאמין לסיפורים שלי מהעבר
באמצעות המפגש נכדי יכיר את המורשת וההסטוריה של ישראל ואני אשפר כישורים דיגיטליים
שמח להעביר את הסיפור לכלהמשפחה
לסיום המפגש המשתתפים הופיעו בשיר וריגשו את כולנו
בהצלחה לכולם
כתבה מגן עדית מדריכה שמלווה את בי"ס שקד עם סיפוק והנאה רבה

מופיעים בשיר


 סבא גבריאל והנכד רועי

אין תגובות: