יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

פתיחת שנה של קשר רב דורי בחט"ב היובל



חטיבת הביניים היובל בראש העין פתחה היום זו השנה השלישית את תכנית הקשר הרב דורי, במפגש חם ומזמין. בחדר המחשבים התכנסה קבוצת מבוגרים מכובדת, מוותיקי היישוב, בוגרי מועדון "צוות" של יוצאי צה"ל ומתנדבים פעילים בקהילה, ומולם קבוצת תלמידים נכבדת, להוטה לתרום וללמד מהידע שלהם, נציגי חמש כיתות ז' בשכבה.


את המפגש פתחה יוכי מדמוני, מנהלת מחלקת גימלאים "מקום בלב", שסיפרה על המסורת היישובית בחיבור הבין דורי, בפעילויות בבתי הספר ובמועדוני גימלאים בעיר. "התכנית קיימת כבר שנים רבות ביישוב שלנו, בהצלחה גדולה. הילדים באים למפגשים לתרום לכם, ללמד אתכם מהידע הטכנולוגי שלהם, ולכם יש הרבה מה לתרום להם. זה הדדי, ושני הצדדים מרוויחים מהמפגש".





לילך חוגי, מנהלת חט"ב היובל, בירכה את המבוגרים על בואם ואיחלה להם למידה מהנה ומפגשים מעשירים ולאחריה בירכה המורה המובילה, יוטא מדמוני, וציינה את נכונותם של התלמידים לבוא ולהשקיע מזמנם, על חשבון שיעורים אחרים, על מנת ללוות את המבוגרים ולתעד את סיפוריהם.

יוטא, אשר זו השנה השלישית שלה בהובלת התכנית, הכינה תכנית מגוונת, עשירה ומכילה, בה יתנסו המבוגרים בהפעלת מחשב, ביישומים מתוקשבים וביצירת ספר זיכרונות דיגיטלי. לאחרסבב היכרות קצר, התחלקו לצוותים, כל מבוגר עם תלמיד, והתיישבו לפעילות הממוחשבת הראשונה: חידון KAHOOT קבוצתי, עליו ענו יחדיו בסמארטפונים ובמחשב! 


בהמשך הדרך צפויה פעילות רבה וענפה, נגיעה בהיסטוריה  ובמורשת, וחשיפה לרזי הטכנולוגיה המתחדשת כל העת. בהצלחה!

אין תגובות: