המפגש הראשון עם התוכנית "הקשר הרב דורי" עם התלמידים, תעסוק בתחושות של התלמידים כלפי האזרחים הותיקים.
התלמידים יתחלקו לשלישיות, ובשלישיה, תעשה חלוקת תפקידים:
מראיין, מרואיין וצופה, ובכל 10 דקות יתחלפו חברי הקבוצה בתפקידים.
המשימה: המראיין מראיין את המרואיין על הקשר שלו/שלה עם סבא וסבתא - מבקשים לספר על מפגש מיוחד איתם, משחקים שמשחקים ביחד, שיחות שזוכרים , מאכלים מיוחדים ועוד.
הצופה מקשיב ורושם , ללא התערבות, מילים חשובות שעלו בשיח.
כך חוזרים על המשימה עד שכל אחד מחברי השלישיה סיפר את סיפורו.
בסיום, השלישיה משתפת בחוויה, ומסמנים את המילים המשמעותיות שחזרו בכל הסיפורים.
בסיכום המפגש המורה אוספת את המילים המשמעותיות מכל הקבוצות, אשר בעזרתן נאפיין את מהות הקשר הראשון במפגש עם מבוגרים.
התלמידים יתחלקו לשלישיות, ובשלישיה, תעשה חלוקת תפקידים:
מראיין, מרואיין וצופה, ובכל 10 דקות יתחלפו חברי הקבוצה בתפקידים.
המשימה: המראיין מראיין את המרואיין על הקשר שלו/שלה עם סבא וסבתא - מבקשים לספר על מפגש מיוחד איתם, משחקים שמשחקים ביחד, שיחות שזוכרים , מאכלים מיוחדים ועוד.
הצופה מקשיב ורושם , ללא התערבות, מילים חשובות שעלו בשיח.
כך חוזרים על המשימה עד שכל אחד מחברי השלישיה סיפר את סיפורו.
בסיום, השלישיה משתפת בחוויה, ומסמנים את המילים המשמעותיות שחזרו בכל הסיפורים.
בסיכום המפגש המורה אוספת את המילים המשמעותיות מכל הקבוצות, אשר בעזרתן נאפיין את מהות הקשר הראשון במפגש עם מבוגרים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה