יום חמישי, 19 במרץ 2015

" שאשאר ככה כמו שאני עכשיו כל יום- זו גדולתי" ציונה לוין הלכה לעולמה בגיל 103

מודעת האבל שהתפרסמו בידיעות אחרונות
" שאשאר ככה כמו שאני עכשיו כל יום- זו גדולתי"

כך אמרה לי ציונה בפורים האחרון בביקורנו האחרון בביתה במסגרת התכנית. 

ולמרות דבריה, לאחר 103 שנים ובשיבה טובה נפטרה ציונה ביום שלישי, באותו תאריך בו נפטר גם בעלה לפני 33 שנים בדיוק.

ציונה השתתפה בתכנית בשלוש השנים האחרונות בעקבות פנייתו של נכדה אמיר לוין.במהלך השנים בקרו אותה תלמידים מבי"ס ארזים ומבי"ס הדרים בראשון לציון.

סיפוריה תועדו והועלו לבלוג שפתחו לה תלמידי ארזים, לדף הפייסבוק שנפתח השנה עבורה ולמאגר הסיפורים.

כלתה, נאוה לוין, שמשתתפת בתכנית עם נינתה אמרה לי כי התכנית והביקורים של התלמידים והמבוגרים בביתה, הוסיפו לה הרבה מאוד שמחה וכי היא מאוד אהבה את ההקשבה והסבלנות בה הקשיבו התלמידים לסיפוריה.

ובנימה אישית- ציונה הייתה אישה מיוחדת ומעניינת. כשהיא ספרה וכשנשאלה שאלות על חייה היא ספרה אותם תמיד ברהיטות ועם הרבה הומור ובכך ריתקה את הקהל שהיה שבוי בקסמה. אני מרגישה חלק ממשפחתה כמו שהיא הייתה חלק חשוב בתכנית הקשר הרב דורי.

יהי זכרה ברוך!

אין תגובות: