יום חמישי, 5 בפברואר 2015

בעקבות הביקור בדלית אל כרמל: הרגשות, התרגשויות ותגובות - משתתפי התכנית בפרס נובל - ראשון לציון

הביקור ביסודי א' - דלית אל כרמל הטביע חותם עמוק אצל משתתפי התכנית בבי"ס חתני פרס נובל בראשון לציון.

נוצרו חברויות בין משתתפים משתי הקבוצות.




אחת הסבתות המשתתפות , אמרה כשנפרדה מהסבתא אליה התחברה בביקור "אני מרגישה כאילו אני נפרדת מאחותי". ועיניה היו  מלאות בדמעות התרגשות.

מספר תלמידים יצרו קשר אישי שיימשך עם תלמידים מביה"ס השותף, מספרי טלפון הוחלפו והייתה המון המון התרגשות.

מצורפים מסרון ומייל שקיבלתי בעקבות הביקור.


ליאורה ערב טוב

ברצוני לומר לך תודה
על יום קסום שבו יכולתי להכיר במקצת את העדה הדרוזית
האירוח שלהם היה חם ומזמין , והרגשתי שזה נעשה עם כל הנשמה
לראות כיצד נוצרו יחסים של אחווה ורעות בין המארחים לילדנו 
 גרם לי תחושה של סיפוק והתעלות,
במיוחד הביקור בביתה של אמנית דרוזית שקשרה את כל פעילותה 
לנושא הכאוב ביותר של העם היהודי , ופועלת להנחיל את הנושא הכאוב לבני עדתה.
הסיפור של שישה דרוזים שהיו במחנות ריכוז ועל זרועם מספר בדיוק כמו ליהודים שהיו
במחנות ממש לא יאומן ,
 (הילה - נכדתי, אמרה לי ששת הדרוזים מסמלים את שישה מליון  היהודים שנספו בשואה ) ,

אני שמחה שהצטרפתי לפרויקט כל כך חשוב ,
 ואילולי הקשר הרב דורי לא הייתי יכולה לחוות את הפעילות של היום  , 
נהנית מכל רגע ומצפה  למפגשים הבאים ,  

רוחל'ה מרום

היה מרגש מאוד, שדמעות מילאו את עיני.
מצדיעה לך,
יישר כח
חיבוק
עליזה שלם



ליאורה כהן - מובילת התכנית
בי"ס חתני פרס נובל, ראשון לציון


אין תגובות: