יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

גם בביה"ס מעלות משולם שברחובות נפתחה תכנית הקשר הרב דורי, מחזור א' !

ביום חמישי האחרון נפתחה תכנית הקשר הרב דורי, מחזור א' בבית ספר מעלות משולם בפעילות מרגשת עד למאוד.
נכדים לומדים יחד עם סבא וסבתא, הסבים והסבתות מספרים לתלמידים את סיפורם האישי, הילדים נחשפים לחוויית סיפורי המורשת והתלמידים מלמדים את הסבים והסבתות את מיומנויות המחשב ומתעדים את הסיפור באמצעים טכנולוגיים. את התכנית מוביל רכז התקשוב הבית ספרי, אופיר ביכלר, שנחשף לתכנית בשנה שעברה ע"י הגב' אפרת זמין אשר מובילה את התכנית בבית ספרה ובנה לומד בבית הספר ושותף בעצמו בתכנית, בהדרכתה של הגב' עדנה גוז.

זו השנה הראשונה שבית הספר פותח את התכנית שנפתחה עם ברכות מפי הגב' עדנה גוז המדריכה בתכנית, חבר המועצה אמתי כהן הפועל רבות להכנסת התכנית לעיר רחובות, מנהל בית הספר ורב בית הספר וכמובן ברכות מפי התלמידים ופעילות שהכינו לסבים ולסבתות הכוללת גם שירה בציבור עם הגב' דליה דויטש, היה מרגש לשמוע את תגובות המשתתפים על התכנית הייחודית והתרשמותם:
סבא וסבתא מש' זעירא אמרו במליאה: "אנו 30 שנים במסגרות חינוך ועם ילדינו ונכדנו האחרים היינו בבתי ספר אחרים, חשוב לנו להדגיש את העשייה היוצאת מן הכלל לטובה שיש כאן, בשנה שעברנו השתתפנו בהתנדבות בישיבה והצטערנו שאנו לא לומדים עם נכדנו-שלנו וב"ה השנה שמחנו מאוד על הפעילות הזו, אנו מאוד מרוצים מבי"ס ולא מתחרטים לרגע שעשינו את המעבר אליכם.

סבא של שני וראם למש' ססי: התרגש עד דמעות ושי בנו שהינו יו"ר הנהגת ההורים התקשר למנהל בית הספר כדי לומר עד כמה אביו התרגש ושמח מאוד על האפשרות להיות עם נכדיו, אפילו יותר מהשהייה עם בניו כשהם למדו.
אפרת זמין, אמא של אריאל זמין, שנכחה בפתיחה וגם הוריה השתתפו: פשוט מדהים ששנה שעברה העלינו הצעה זו והשנה התכנית כבר פועלת בצורה נהדרת.

ההתרגשות היתה ניכרת על כולם כולל מנהל בית הספר מר מאיר יצחק אמויאל, שהיה נפעם ונרגש, וכולם יצאו בתקווה כבר להיפגש בשבוע הבא...












2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תכנית מדהימה בהובלה מקצועית ואנושית עם המון אהבה.

לאה טאו מורה גמלאית מבית הספר מעלות משולם אמר/ה...

נהדר לשמוע שבית הספר מעלות משולם הצטרף למיזם חשוב זה . ישר כח לעושים במלאכה ,