יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

יום האזרח הוותיק בכנסת - 28.10.14 בהשתתפות השר לאזרחים ותיקים


יום האזרח הוותיק בכנסת - 28.10.14 בהשתתפות השר לאזרחים ותיקים

"בונים רעיונות והופכים אותם לפנינים" מדברי  מר וורצמן, סגן שר החינוך,  על היוזמות הערכיות והחינוכיות לאזרחים הותיקים.
ועדת החינוך: מיזמי חינוך לאזרחים ותיקים


את המפגש פתח יו"ר הועדה ח"כ עמרם מצנע, תוך ציון חשיבות הגברת המודעות לשינויים החלים, באורך ואורח החיים של האזרחים הותיקים בישראל. ח"כ מצנע סיפר מניסיונו בשלטון המוניציפלי על מיזמים משותפים למשרד לאזרחים ותיקים ומשרד החינוך.

השר לאזרחים ותיקים ח"כ אורי אורבך, סיפר על היוזמות החדשות. המשרד לאזרחים ותיקים כמשרד מטה יוזם ומסייע למשרדי הממשלה האחרים להוציא אל הפועל  תכניות ייחודיות " הממגרות את מחלת הבדידות" . שיתופי  הפעולה עם משרד החינוך, בית התפוצות ועוד רבים אחרים. מנכ"ל המשרד, עו"ד סממה הדגיש את ייחודיותן של היוזמות ביצירת תשתיות שיאפשרו לאזרחים הותיקים להיות פעילים בתקופת חיים בה מרחב שעות הפנאי שלהם התרחב זוהי "זיקנה פעילה"!"

פרגון רב ניתן לשר, למנכ"ל ולצוות המשרד לאזרחים ותיקים ניתן ע"י סגן שר החינוך מר אבי וורצמן

על היוזמות הערכיות אותן יוזם המשרד "והופך אותם לפנינים" ! מר וורצמן סיפר מניסיונו בתפקידו הקודם, כסגן ראש עריית באר שבע על הפעילות המבורכת לאזרחים הותיקים בבית מוריה, בבאר שבע.

 


"אתם עושים עבודה מדהימה ונמשיך לשתף פעולה, בזכותכם אזרחים ותיקים ימשיכו להיות יותר צעירים..."
ח"כ נחמן שי, ראש השדולה לגימלאים ברך על היוזמות החדשות וציין את חשיבותם של תכניות חדשות אלה. אליו הצטרפה בברכה ח"כ שולי מועלם.
מר שלום בוחבוט , ראש תחום החינוך, הציג את היוזמות המרכזיות אותן מוביל המשרד: כתות  אזרחים ותיקים, תכנית הקשר הרב דורי, ותיקים בתנועה, סטודנטים למען אזרחים,  תמיכה בקתדראות ומרכזי תהיל"ה.

 תערוכת זקן השבט בקומת הועדות ביוזמת השר לאזרחים ותיקים
תמי גרין , עפרה ישראלי ורונית אלוש בועדת החינוך בכנסת - יום האזרח הותיק 28.10.14

אין תגובות: