יום רביעי, 4 ביוני 2014

מועדון "ביתנו" לבש לבן



לפני בואו של חג השבועות, ביום שני אחר הצהריים, נערך במועדון "ביתנו" בגני תקווה טקס סיום חגיגי של תוכנית הקשר הרב דורי של חטיבת הביניים "ראשונים". המורה המובילה, יוזמת הקבוצה, דליה בר און, ארגנה טקס מרגש שכלל שיתוף חוויות של האזרחיות המבוגרות ובנות הקבוצה, קטעי קריאה של בנות המועדון, מופע ריקוד של הבנות ושירה בציבור ברוח החג.



באווירה לבנה וחגיגית התכנסו במועדון כלל משתתפי הקבוצה, ולצדם בני משפחה ואורחים רבים. מנהל החטיבה, יואב פרידן, סיכם את השנה הראשונה של הפעלת התוכנית: " אין לי ספק שזו היתה למידה משמעותית עבור הבנות שהשתתפו בתוכנית, חוויה שזוכרים הרבה שנים.  היתה עדות בשטח על השיעור המאלף בגוף ראשון של פרטי ההיסטוריה. אנחנו עם הפנים לשנה הבאה להמשך הפעילות".




עלתה לברך את הקבוצה ברכה לב-רן, מנהלת שירותי הרווחה במועצה מקומית גני תקווה, שסיפרה על היוזמה היישובית בשנה הבאה להקים כיתות אזרחים ותיקים בבתי הספר, ובירכה על הסנונית הראשונה של חטיבת ראשונים, שבחרה להפעיל את פרויקט הקשר הרב דורי במתכונת התנדבותית מלאה, כאשר בנות כיתות ח'-ט' הגיעו למועדון בזמנן הפנוי כדי להיפגש עם המבוגרות, לשמוע את סיפורן וללמדן אוריינות מחשב.


בנוסף, בירכה את המשתתפות רכזת המועדון, מירה אהרון, שציינה את עבודתן המסורה של הבנות, והזמינה אותן לבוא ולהתנדב בהמשך ולהמשיך עם היוזמה. 

 חג שבועות שמח, והמשך עשייה ברוכה!





אין תגובות: