יום חמישי, 26 ביוני 2014

נאמנים לעשייה



בי"ס נווה נאמן חגג אתמול את סיום הקשר הרב דורי בהפנינג יצירה ייחודי ומקסים: כלל תלמידי שכבת ה', בשיתוף עם חבורת האזרחיות הוותיקות מהמועדון המקומי, משתתפות התוכנית, התיישבו יחדיו להפיק אלבום סיום. עמלם המשותף, בתיעוד הסיפורים, כתיבתם, עריכתם ושכפול הצילומים מאירועי השנה התאגד לספר אחד, אותו קישטו וערכו ביחד הילדים והמבוגרות.


עליזה קושאני, מנהלת המועדון, סיכמה את החוויה: " הקשר שנוצר בין התלמידים והמבוגרות הוא ייחודי מאד. אף אחת מהבנות שלי לא היתה מוכנה להפסיד את המפגשים הללו, גם אם היא לא הרגישה במיטבה. רק לראות את הפנים המאוכזבות של הילדים כשמישהי מהן לא באה אמר עבורן הכל" לעליזה עוד תוכניות רבות בקנה לשיתוף הפעולה המקסים שנוצר עם בית הספר, בין היתר לשלב בהצגת הסיום של הילדים מופע משותף של המבוגרים והתלמידים.

המורות ורד חסון ומיכל חורי, מובילות התוכנית, סיכמו את החווייה כבעלת ערך חינוכי –
"יש ילדים שמבחירתם באו בשעותיהם הפנויות אח"צ כדי להשלים מפגש עם הקשישות, ויש גם כאלה שניגשו להורים וביקשו רשות לקיים מפגשים קבועים בביתן של המבוגרות". 



לקראת המחזור הבא בשנה הבאה מתכנן בית הספר להקים פינה קבועה של מוזיאון, בה יוצגו הספרים עם סיפורי החיים שתועדו על ידי הילדים. בציפייה רבה להמשך!

אין תגובות: