יום ראשון, 15 ביוני 2014

סיום מחזור בבי"ס אבן חן

ביום שישי נערך אירוע סיום המחזור השישי בבית ספר אבן חן בשוהם, בנוכחות מרשימה של תלמידים, הורים, בני משפחה וסבים וסבתות.  



באירוע המרגש, בירכו התלמידים כל אחד בברכה אישית את סבו/סבתו, ובמהלך המפגש צפו כולם יחדיו במצגות והסרטונים שהכינה הקבוצה.  
הדור המבוגר בחר לחלוק עם הדור הצעיר את חוויותיהם מחגיגות פורים ופסח. ההבדל בין הדורות התבטא בדבר בולט אחד: פעם היו מכינים לבד בבית, היום הולכים לחנות וקונים.. וכלל זה היה נהוג גם בנושא האוכל וגם בנושא התחפושות.
בפורים משלוחי המנות כללו  מאפים ביתיים, התחפושות היו מעשה ידי האמהות או הסבתות (של הסבתות..). בפסח הכשרת הבית כללה הכנתם של מאכלים כשרים לפסח ומנות תוצרת בית.
ואולי בזכות תכונה זו ניתן היה לחזות ברעיונות כה מקוריים ומגוונים הן של תבשילים ומאפים, שמכינים בבית סבא וסבתא, והן של תחפושות.




המורה המובילה, מירב יוסף, שזהו מחזור שני שלה השנה, ערכה את החוויית מן השיעורים לדיסקים עם מצגות, ספרון מתכונים (מתכוני פורים ופסח) וסרטון המקבץ תמונות של המפגשים.


"הפעילות של מירב בקשר הרב דורי היא מיוחדת במינה", ציינה ברכה בריח, מנהלת בי"ס אבן חן, "אנחנו מעריכים אותה ומוקירים אותה על פועלה. לא נוותר עליה גם בשנה הבאה!". תודה מיוחדת מגיעה גם לעוזריה הנאמנים של מירב, תמר, שילי, ליאור ושקד, תלמידי התיכון, שבימי שישי בבוקר הצטרפו למפגשים וסייעו לתלמידים ולחברי הקבוצה.


  
אנו מצטרפים לברכה זו, ומאחלים לבי"ס שוהם עוד מחזורים רבים של פעילות ברוכה.


אין תגובות: