יום ראשון, 11 במאי 2014

מפגש סיום בבית ספר הדרים בראשון לציון

מפגש הסיום היה חגיגי ומרגש. שולחן, מפה לבנה, כיבוד ביד רחבה. ברקע מוקרן סרטון עם תמונות המשתתפים בתוכנית ומהביקור החווייתי בבית התפוצות.
בתוכנית – דברי סיכום וברכות של סימה המנהלת וגם של אופירה מובילת התוכנית זו השנה השנייה בבית הספר. הייתה גם בשורה לשותפים על זכייה בתחרות הארצית "האחר הוא אני" במקום השני בקטגוריה של הכרזה.  



התלמידים הקריאו ברכות אישיות למבוגרים שעבדו איתם לאורך השנה. היה מרגש! וגם המבוגרים, שחלקם סבים וסבתות סיכמו את החוויה-
מדברי שרה פנקס:
"באתי בכיף וברצון, נוצר קשר חדש ומיוחד עם הנכד שלי והתקרבתי אליו יותר. התחלתי לחפור בעברי ולמדתי על עצמי ועל ההורים שלי, הבנתי איזה מאמצים עשו ההורים בשביל לעלות לארץ. היום, כאדם מבוגר, אני חושבת איזה קושי היה להורים שלי להתחיל מחדש בארץ חדשה. בארוחות המשפחתיות התחלנו כולנו לשוחח על הסיפור שלי. היום אני מפעילה מחשב, נכנסת לאתרים. כל הקבוצה נחמדה והאווירה היתה נעימה. היה נפלא. הרווחתי בגדול!"
שלומי כרמי אמר שנהנה מאד לספר ולכתוב את סיפורו ועל כך שהחשיפה והלמידה של השימוש במחשב הביא אותו לקניית מחשב וכתיבת סיפורים. הוא כבר מתכנן להוציא לאור ספר סיפורים מפרי עיטו.

 הסיפורים המעניינים מפורסמים באתר והיה מרגש לראות אותם שם. 

אין תגובות: