יום ראשון, 9 בפברואר 2014

קרית אונו חונכת את הקשר הרב דורי


היום נפתחה קבוצה של תוכנית הקשר הרב דורי בבית ספר "ניר" בקרית אונו. בית הספר מוביל כחלוץ, מזה כשלוש שנים, מבין בתי הספר היסודיים בקרית אונו את מפגשי הקשר הרב דורי.

אין זו הפעם הראשונה השנה שהגמלאים פוקדים את הכיתות. לתוכנית הגיעה קבוצת מבוגרים בני היישוב, הפעילים בעמותת "יד לחינוך", ומתנדבים בבתי ספר ברחבי העיר. אחת מהן אף התנדבה בעבר בבי"ס ניר, והילדים הבוגרים מיד זיהו אותה והרעיפו עליה אהבה.


הגברת שרה גורן, מרכזת עמותת "יד לחינוך" בקרית אונו, הצטרפה אף היא לפעילות. היא סיפרה כי בעבר למדה בתוכנית עם אחד מנכדיה, וכיום היא מצטרפת שוב בשמחה, להתעדכן וללמוד דברים חדשים על המחשב.את המפגש העבירה נטלי דגון, המורה המובילה את התוכנית, ובאה לברך את הקבוצה מנהלת בית הספר, נדיה חסון, שאיחלה להם דרך פורה ומפרה, בה יחוו המבוגרים טעימה מעולמם הטכנולוגי של הילדים, והילדים ייחשפו לסיפוריהם של המבוגרים.



שתי תלמידות חינניות מכיתה ו' קיבלו את פני המבוגרים בקטע קצר שחיברו, המנסח הסכם עקרונות בין האדם למחשב.  "מר מחשב וגברת אינטרנט", סיכמו השתיים, "אל תשכחו שלנו יש את השליטה על הכפתור, ואנחנו נבחר מתי להדליק ומתי לכבות אתכם."


נאחל להם הרבה הצלחה !




אין תגובות: