יום שבת, 9 בנובמבר 2013

מסורת של מתנדבים – בביה"ס עליות בר"ג - כייף לתרום ולהיתרם !!!

מסורת של מתנדבים – בביה"ס עליות ברמת גן
עדי דורון חננאל
מובילת התכנית בביה"ס עליות
 

פותחים שנה חדשה בבית הספר ״עליות״ רמת-גן...ההתרגשות מציפה בכל שנה מחדש!!!כייף לתרום ולהיתרם!!!!
השנה, תשע"ד,  זו שנת הפעילות ה – 11 שלנו בתכנית בכל שנה אנו מפעילים שני מחזורי פעילות. בשנה שעברה ציינו עשור לפעילותינו בתכנית הקשר הרב  דורי . וזו ההזדמנות להודות  למנהלת ביה"ס הגב' טובה גולדשטיין , על הפרגון והתמיכה לאורך כל הדרך, ולשני המתנדבים, האזרחים הותיקים, המלווים אותי  בנאמנות כל  השנים: בנו גולדנר וניסים מועלם.
אני מרכזת את התכנית קשר רב דורי בבית הספר.  ביה"ס עליות הוא מחלוצי מפעילי התכנית בארץ. לצדי עוזרים שני הגמלאים המדהימים בנו גולדנר וניסים מועלם. התכנית מופעלת  בבית ספרנו 11 שנים , בכל שנה שני מחזורי פעילות....התלמידים בביה"ס חווים חווית למידה משמעותית דרך סיפורי הגמלאים....האזרחים הותיקים מגיעים בכל שנה ברוח למידה והתלהבות. האזרחי הותיקים לומדים את רזי המחשב ובכל פעם לומדים דברים חדשים. סיפורי הותיקים מתועדים ומוצגים במוזיאון בית ספרנו – מוזיאון בית ספר עליות ובהמשך מועברים לתיעוד למאגר הסיפורים הלאומי בבית התפוצות.
בנו גולדנר ממשיך במסירות רבה לצלם ולהכין לנו סרטי תיעוד ואני שמחה לצרף קישור לסרט  שהכין בנו
בנו גולדנר, הפעיל כבר 11 שנים בביה"ס מספר: "כמה נעים, שאני יכול לדבר על תכנית הקשר הרב דורי, שהתחלתי בה לפני 11 שנה. מאז פרישתי לגמלאות עשיתי הרבה פעילויות ותכנית זו היא אהבתי הגדולה. הבסיס הוא כאן ... לי היה מזל שיכולתי לעבוד עם המורה עדי, יצרנו קשרי עבודה מצוינים, בברכתה ועידודה של מנהלת ביה"ס.... התכנית נותנת משמעות לחיים התכנית הזו טובה לאלה שלומדים, לאלה שמלמדים ולצוות שמרגיש סיפוק רב !"
ניסים מועלם, המתנדב לאורך כל השנים יחד עם  בנו מספר:  "בביה"ס זה למדו שלוש בנותי ושני נכדי. אני פה סגרתי מעגל. והתענוג הוא ללמד אנשים מגיעים וגרים מחשבים בעזרת תלמידי בית הספר."
 
 
 

אין תגובות: