יום חמישי, 11 ביולי 2013

סיכום הפעלת התכנית בבית ספר המגינים אשדוד



במפגש האחרון היינו כולנו, קבוצה אמנם קטנה אך קרובה מאוד.
הילדים מאוד התרגשו לתת את הספר למבוגר אתו עבדו. שוחחנו על התהליך שעברנו, איך היה ללמוד מתכונים חדשים שלא מהבית של אמא ואיך היה ללמוד על סיפור החיים השונה כל כך של כל אחד מהמבוגרים.
כל אחד מהילדים והמבוגרים אמר במשפט אחד איך הוא מסכם את השנה. היו משפטים כמו:
"חייבים להמשיך עם התוכנית, היא עוזרת לנו המבוגרים ללמוד ולהתקדם כמו הילדים שלנו".
" נהניתי מאוד ללמוד דברים חדשים, יצרתי קשר טוב עם הבנות שעזרו לי, הן היו מקסימות והסבירו בסבלנות גדולה"
" היה לי קשה בגלל השפה אבל הצלחתי להסתדר והיה נחמד מאוד שהיה עוד ילד איתי ולא רק הנכדה שלי"
" הכרנו מתכונים חדשים שאנחנו לא מכירים"
"התוכנית חשובה כי המבוגרים צריכים להתקדם אתנו ביחד עם הטכנולוגיה"
לסיכום, אני מעבירה את התוכנית כבר שנה שנייה, בכל שנה אני מתרגשת שוב כאשר אני עוברת על הסיפורים ומסבירה לילדים עד כמה התהליך הזה חשוב ומקרב בין בני אדם. כל פעם מחדש אני מגיעה למפגשים עם ציפייה ויוצאת עם חיוך על התפקוד והאחריות של התלמידים שלנו, על הנכונות שלהם לעזור ועל הסבלנות שלהם ללמד וללמוד.
ציפי, תודה רבה לך על האפשרות להיות חלק מהתוכנית הזו. אמן שיהיו עוד הרבה תכניות כאלה. יישר כח!
אוהבת המון

שלומית קורצברג – מובילה את התכנית בבית ספר המגינים אשדוד

אין תגובות: