יום שבת, 9 במרץ 2013

קבוצה חדשה בבית הספר רמת מוריה


רמת מוריה מפעילים את תכנית הקשר הרב דורי זו השנה השנייה. בתכנית משתתפים סבים וסבתות של התלמידים, כמו גם בוגרי התכנית מנשה שעברה.

השנה המנהלת הדס הראל פתחה את שערי בית הספר לקבוצה נוספת, קבוצה של 13 מבוגרות ומבוגר אחד תושבי השכונה, כל זאת על מנת לקדם את השיתוף עם הקהילה המבוגרת בשכונה. שיתוף פעולה זה יתרום לבית הספר ולקהילה גם יחד והמנהלת הדס רואה חשיבות גדולה בחיבור זה.

את הקבוצה מנחה הסטודנט עמית ברומר העובד במרכז לקשיש בשכונה. עמית ערך לתלמידים מפגש הכנה וביום רביעי האחרון הגיעו גם המבוגרים. המפגש היה מרגש ומלמד כאחד. על מנת לצוות בין מבוגר לתלמיד, בחרו כל אחד מהם פתגם. זוג שבחר את אותו הפתגם צוות ללמוד ביחד על המחשב.

וכמובן, המורה עידית איזק המנחה את הקבוצה הראשונה מתלווה לעמית בהנחייה השבועית.

אז תודה למנהלת הדס שפתחה את שערי בית ספר והזמינה את קהילת ארמון הנציב להיות חלק ממנו, ותודה לעמית על הרצון והעשייה בהפעלת התכנית וכמובן למורה עידית על הליווי מאחורי הקלעים ובכלל.






תגובה 1:

רשמים וחוויות - הקשר הרב דורי אמר/ה...

ברכות חמות לביה"ס רמת מוריה המפעילים את תכנית הקשר הרב דורי זו השנה השנייה.
למנהלת ביה"ס, הדס הראל שברוח החזון הרחיבה את התכנית, ופתחה את שערי ביה"ס, לאזרחים ותיקים בקהילה. רואה חשיבות גדולה בחיבור זה.
תודה למנחה, הסטודנט עמית ברומר העובד במרכז לקשיש בשכונה, ומוביל את התכנית בביה"ס. לשרה פרזון רכזת התכנית במחוז מנח"י ואחרונים חביבים התלמידים היקרים והאזרחים הותיקים משתתפי התכנית
בברכת יישר כוח
תמי גרין
מנהלת התכנית הארצית