יום שבת, 9 בפברואר 2013

רשמיה של אופק ממפגשי התוכנית בביה"ס "בית-אור"



הקשר הרב דורי בביה"ס "בית-אור" מחזור ג'

"הקשר הרב דורי" היא תכנית בין תלמידי כיתה ז' לבין הסבים/הסבתות שלהם או אנשים מבוגרים אחרים.
התוכנית החלה בשנה שעברה בבית הספר שלנו.
בקשר הרב דורי אנו התלמידים, לומדים וכותבים עבודה על חיי המבוגר ובתהליך כתיבת העבודה אנו מלמדים אותם טכניקות ומיומנויות במחשב.

אני הזמנתי את סבתי לתכנית, הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, ביום שלישי למשך שעתיים.
אורנה דרום, שמלווה את התכנית, מנחה אותנו, במהלך השיעור ואנחנו מיישמים זאת עם המבוגרים.
בעבודה יש צורך להתמקד בסיפור אחד בחיי המבוגר או לספר את סיפור חייו.

בעבודתי, בחרתי לספר שני סיפורים, סיפור חייהם של סבי וסבתי.

עבודה זו מאוד חשובה לי, כי אני הנכדה הבכורה וזה יכול לשמש אותי לעבודת שורשים וכזיכרון למשפחתי.

סבתי נהנית מהמפגשים, לומדת הרבה ומתעניינת וגם אני...
                                                                                  ממני,             
אופק, ז'3

אין תגובות: