יום שבת, 9 בפברואר 2013

במושבה הקסומה מזכרת בתיה "משמרים את העבר ובונים את העתיד" ...

חזון המושבה "מזכרת בתיה" הינו: "משמרים את העבר בונית את העתיד" - והוא מיושם הלכה למעשה בדרכים שונות, וכעת גם באמצעות תוכנית "הקשר הרב דורי" !!!
המועצה מעורבת מאוד בקידום הנושא והטמעת התוכנית בבתי הספר. נציגות המועצה - הגב' בתיה חצרוני, והגב' נורית כלפון - העובדות עם המתנדבים בקהילה, מגיעות לבתי הספר ומסייעות בגיוס וליווי המבוגרים בתוכנית, יישר כוח!

השבוע התקיימו במושבה, שני מפגשי פתיחה מרגשים לתוכנית: 

1. בביה"ס "הרצוג":
 בביה"ס "הרצוג" התקיימה הפתיחה החגיגית ביום ד' ה- 6.2.13 בהובלתן הנפלאה של גלית זיו ויעל שוקר. משתתפי התוכנית הינם ותיקי המושבה המתנדבים במסגרות שונות ובאו להשתתף ב"קשר הרב דורי" כדי ללמוד מחשבים ולספר את סיפורם לתלמידי כתה ה'.כבדו אותנו בנוכחותם: ראש המועצה מר מאיר דהאן, ראש מחלקת החינוך הגב' רותי כוכבי, נצגות מחלקת המתנדבים הגב' בתיה חצרוני ונורית כלפון, ומנהלת ביה"ס הגב' מיכל משולם. 
במהלך הברכות להצטרפות לתוכנית, היינו נרגשים לגלות כי בין הותיקים המשתתפים בתוכנית נמצאת גם המחנכת בכיתות א'-ג' של הגב' רותי כוכבי. תלמידים משתתפי התוכנית נגנו ושרו בכשרון רב ואפילו הכינו מטעמים נפלאים לכבד את האורחים. 
שי צנוע וקלסר למידה הוענקו למשתתפי התוכנית ולאחר פעילות קצרה להיכרות יצאו המשתתפים בציפייה להמשך!
תודה ליעל שוקר, מובילת התוכנית אשר אספה את התמונות מהמפגש, לאלבום דיגיטלי מקסים! הנכם מוזמנים לדפדף ולעיין בו! 

 2. בביה"ס "בן-גוריון":

ביום ה' ה- 7.2.13 עמדו תלמידי התוכנית נרגשים בשער ביה"ס לקבל את פני הסבים והסבתות שבחרו לקחת חלק ולהשתתף במחזור הראשון של התוכנית בביה"ס. עם פרח מעשה ידיהם ליוו אותם לפתיחה החגיגית והמרגשת של התוכית.
רונית קריגל מובילת התוכנית, קבלה את פנינו וסקרה את עקרי התוכנית, מקהלת ביה"ס חיממה את האווירה בשירה נפלאה, התלמידים הפגינו את יכולתם במופע ג'גלינג. לכל אלה הצטרפו ברכותיהן של מנהלת ביה"ס הגב' סיגל שלו, הגב' רותי כוכבי שגם כאן גילינו כי חינכה במהלך עבודתה בביה"ס "בן-גוריון" את אחד מבניו של הסבא המשתתף בתוכנית.  
הגב' כוכבי הבטיחה לסבים ולסבתות משתתפי התוכנית, המגיעים מיישובים סמוכים, סיור מטעם המועצהלהכרות עם המושבה ואתריה כחלק ממפגשי התוכנית.
גם כאן, הוענק למשתתפים שי צנוע, ולאחר כיבוד ופעילות קצרה להכרות נפרדו המשתתפים עד למפגש העבודה הראשון...
רונית קריגל והתלמידים מנהלים בלוג המלווה את התוכנית ומתאר ומתעד את העשייה המבורכת בכל אחד מהמפגשים. יישר כוח!
להלן קישור לבלוג : קשר רב דורי.

מברכת את משתתפי התוכנית ומאחלת הצלחה רבה לכולם!
ממני,
אורנה דרום


2 תגובות:

רשמים וחוויות - הקשר הרב דורי אמר/ה...

חזון המושבה "מזכרת בתיה" "משמרים את העבר בונית את העתיד" - תואם את חזון תכנית הקשר הרב דורי, שזה נראה כל כך טיבעי שם, אני שמחה על היישום והמימוש בתוכנית "הקשר הרב דורי" !!!
השילוב עם תיעוד במוזיאון היישובי יהיה חגיגה אמיתית
בברכה
תמי גרין

עפרה ישראלי אמר/ה...

ברכות למושבה מזכרת בתיה ולבתי הספר שהצטרפו לתכנית השנה.
תודה לראש המועצה מאיר דהן על התמיכה למנהלת מנהל החינוך רות כוכבי לצוות המתנ"ס ובמיוחד לבתיה חצרוני ולנורית כלפון שבלי עזרתן בגיוס האזרחים הותיקים לא היינו יכולים להפעיל את התכנית, וכמובן למנהלות בתי הספר המורות המובילות ולאורנה על ההנחייה.

עפרה ישראלי
רכזת מחוז מרכז