יום ראשון, 6 בינואר 2013

ביקור בבית התפוצות בית ספר יגאל אלון גבעתיים

ביקור בבית התפוצות - בי"ס יגאל אלון גבעתיים

ביום שלישי , 1.1.13 , תאריך מיוחד, יצאנו לסיור עם משתתפי תכנית "הקשר הרב דורי", "מזקנים אתבונן", בבית התפוצות. הסיור היה מעניין ומרגש וזכה לתגובות חמות מצד כל המשתתפים.


 אחת מהאזרחיות הותיקות, משתתפת ותיקה בתכנית, שלמדה בבתי ספר שונים, השנה זכתה למשהו מיוחד, זו הפעם הראשונה שהיא משתתפת בתכנית עם נכדתה הצעירה עדי אברמוב.
לבנה, שהייתה מאוד נרגשת שלחה לנו את תגובתה על הסיור:

יחד עם נכדתי בבית התפוצות , בי"ס יגאל אלון גבעתיים
 אני משתתפת בתכנית כבר שנים רבות, בבתי ספר שונים, בכל פעם מלווה אותי תלמיד או תלמידה. השנה זו חוויה מיוחדת בשבילי , אני משתתפת בתכנית בבית ספר "יגאל אלון"  בגבעתיים  והפעם עם נכדתי הקטנה הלומדת בכתה ו' עדי אברמוב.

היום בקרנו בבית התפוצות,  וזה היה יום מהנה ביותר המדריכה שלנו הייתה מצוינת, מקצועית ושמרה על לוח זמנים והכל התנהל בצורה מאורגנת.
נהנתי במיוחד מהפעילות  המשותפת  בסדנא בה נתבקשנו לבחור תמונה, עדי נכדתי בחרה בתמונה של משפחה ליד שולחן ערוך. התמונה הזכירה לי את בית הורי,  זיכרונם לברכה, שגרו  בתל חנן. כך היה שם בבית שולחן ערוך ענק בכל ליל סדר בו השתתפו כל בני המשפחה . שולחן משפחתי זה הזכיר לי את  שנותיי בבית הורי, וזו הייתה הזדמנות לספר לעדי נכדתי, על הסבא רבא שלה.

 פעילות נוספת בה נהנתי מאוד הייתה מדמותה של השחקנית :  שספרה על חתונה מרוקאית, הכלה המרוקאית היתה מקסימה, ואני השתתפתי והוספתי מחוויותי  האישיות.
ההפתעות לא הסתיימו ביום זה, וכשחזרנו כל הקבוצה המבוגרים עם התלמידים לבית ספר, כבר חיכו לנו שם צוות צלמים, שראיינו אותנו לסרט שמכינים על בית הספר.

תודה חמה למורה שרי פינקלשטיין, על ארגון היום הנפלא, המפגשים המהנים שהיו ושעוד יהיו לנו ביחד....
לבנה אלמליח
סבתא של עדי אברמוב


תכנית קשר רב דורי בבית הספר יגאל אלון , גבעתיים

אין תגובות: