יום רביעי, 30 בינואר 2013

פרס חינוך של עיריית אילת - ליסמין סבג וסימה לוי

יסמין סבג מורה מובילה את תוכנית "הקשר הרב דורי" בבית ספר היובל אילת, וסימה לוי, מרכזת "בשביל הזהב" במתנ"ס קולייר אילת, הומלצו על ידי ועל ידי מנהל המתנס לפרס חינוך מטעם עיריית אילת בקטגוריה של הצטיינות אישית - על שיתוף הפעולה בין בית הספר למתנ"ס בתכנית הקשר הרב דורי.
כך כתבנו בהמלצה:

מינוף והעצמה של שיתוף הפעולה המיוחד בין החינוך הפורמאלי – מועצת תלמידים מכיתות ד-ו מבית ספר "היובל" לחינוך הבלתי פורמאלי – גמלאי "מועדון בשביל הזהב" ממתנ"ס "קולייר", שהחל לפעול לפני ארבע שנים במסגרת תכנית "הקשר הרב דורי".
יסמין וסימה פועלות יחדיו מזה שלוש שנים, הן מצליחות למנף את התוכנית "הקשר הרב דורי" ולהעצים את השותפים בצורה מעוררת התפעלות והערכה רבה, הכל הודות  לעשייה מעבר למחויבות במסגרת תפקידן. שיתוף הפעולה ביניהן הינו רציף ופורה מרגע התכנון עד שלב הסיום והגשת התוצרים. הן מלוות את העשייה במסירות רבה, תוך גילוי יכולת הכלה ויצירתיות בקשריהן עם אוכלוסיית היעד. הן מצליחות ליצור מעגלי שותפות פוריים בין התלמידים, ההורים והקהילה, באמצעות תוכניות ייחודיות ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הללו הניבו תוצרים שזכו להערכה ארצית ולרווחים חשובים של טיפוח מנהיגות חינוכית של התלמידים, לגאוות יחידה של ביה"ס ולתחושת שייכות וערך בקרב המבוגרים. 

לאחר ביקור וועדת הפרס בבית הספר, התבשרנו שיסמין וסימה זכו בפרס, שיוענק להן ב 10.2.13
ברכות, ברכות, ברכות... מגיע לכן

אין תגובות: