יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

גנים ,גני תקווה ביה"ס הומניסטי-דיגיטלי


תכנית הקשר רב דורי בביה"ס גנים בגני תקווה
 ביה"ס הניסויי-הומניסטי-דיגיטלי גנים
ביה``ס הניסויי, הומניסטי, דיגיטלי "גנים" חרט על דגלו טיפוח רוח האדם: ראית האדם בראיה הוליסטית כשלם, אמונה באדם באשר הוא, קבלת האדם כמות שהוא, ונתינה לאדם את כל שיידרש להצמחתו.

מתוך דבריה של מנהלת ביה"ס גב' אביבה בלאיש:

"חינוך הומניסטי במהותו מהווה סביבת חיים ערכית, תומכת, עשירה ומגוונת שבמרכזה עומדים ערכי כבוד האדם, שוויון, אחריות, אחווה וסובלנות. חינוך הומניסטי שואף לחנך לקראת אדם מאושר, המטפח איכויות הייחודיות לו ומגשים את אנושיותו במיטבה"

ברוח החזון הבית ספרי מקיים ביה"ס קשר הדוק עם הקהילה כבר שנים רבות. תלמידי בית הספר מבקרים בבתי הקשיש בגני תקווה ונמצאים עמם בקשר הדוק במפגשים חוויתיים , אירועים וחגים. בית ספרנו הוא בין המובילים את החדשנות בתקשוב, כבית ספר מדגים אך טבעי היה לנו לאמץ את תכנית הקשר הרב דורי " מזקנים אתבונן", המשלבת את הנחייתם של התלמידים לאזרחים הותיקים , בשלב הראשון בהנחייתם בשימוש בכלים דיגיטליים ובשלב השני בתיעוד סיפור מורשתם.


בחרנו  לאמץ  את בית הקשיש בגני תקווה עמו יש לנו קשר רב  שנים, יצרנו קשר עם הגב' מירה אהרון מנהלת הקבוצה. ערכנו מפגש הכרות בבית הקשיש, ביום ד 14.11.12 . תמי גרין, מנהלת התכנית ספרה להם על התכנית ואני ספרתי להן על ייחודיות בית הספר שלנו ועד כמה התלמידים נרגשים ומצפים לבואם.



מפגש הפתיחה החגיגי נקבע  לתאריך 23.12.12 מיד לאחר חופשת החנוכה, ואני ואורלי מקדישות את המפגשים להכנת התלמידים, בכישורי הנחיה לקראת פתיחת התכנית.
על החוויות הבאות נספר בכתבה הבאה....

בברכה

שרית כץ  ואורלי רבקין
מובילות התכנית בביה"ס גנים, גני תקווה

אין תגובות: