יום שני, 26 בנובמבר 2012

חברי קבוצת הקשר הרב דורי בבי"ס אשלים בראשון לציון כותבים לקבוצות בדרום

לתושבי הדרום
אנחנו תושבי ראשון מבינים את מצבכם העגום ליבנו אתכם כל העת.
 האזרחים, גם היהודים וגם הערבים הפלשתינים שנמצאים משני צידי הגבול, מצפים לסיום מבצע "עמוד ענן".
אנחנו מקווים שאתם עוברים את התקופה בקלות.
באהבה,
אורה וגל ויסברג


לתושבי הדרום הנמצאים בחזית הלחימה -  19.11.12
אחים יקרים !
חיזקו ואמצו במלחמתנו הצודקת מכל.
אנו גאים בכם על העמידה האמיצה  מול מטווחי הטילים הממטירים עלינו המרים באויבינו.
כל תושבי המדינה מזדהים אתכם ומחזקים את ידיכם מאחלים לכם ולנו בטחון ושלוה לאורך ימים ושנים.
"איש תחת גפנו ותחת תאנתו"
מאחלים: אלמוג ואליהו כליפה.
אוהבים אתכם מכל !!!

 דור וסבתא פנינה מאחלים לכם :
ור רוח, סבלנות, ערנות, הקשבה לפיקוד העורף, זהירות, ולא לנהוג בפזיזות ובורא עולם ישמור אתכם ואת כל עם ישראל.

לכל תושבי הדרום
 אנו תושבי המרכז מחזקים אתכם בעמידתכם האיתנה מול האויב ואנו תמיד מוכנים לבוא לעזרתכם ובעזרת השם שיבוא השלום ותיגמר המלחמה.
מדינת ישראל לעולם לא תישבר אנו כותבות לכם את כל הדברים האלה כי אני הסבתא הייתי מגיל צעיר מאוד בפלמ"ח והייתי במחתרת מגיל 14, נלחמנו באויב וגם בשלטון האנגלי
והוא שלט בנו באכזריות אפילו אני ישבתי במעצר לילה שלם בגלל שהדבקתי כרוזים של 10 אוניות של עולים שהבאנו לישראל ,ונשאלתי שאלות בבית המעצר כי רצו לחקור
אותי מי שלח אותי ואיך קוראים לו ואני בכיתי ושיקרתי שקר אשר אותו המצאתי. ובכיתי והם אמרו לי שהנחשים והעכברים יאכלו אותי אם לא אספר.
בקיצור לפנות בוקר הוציאו אותי כדי לשחד אותי בהמון ברים טובים ואני לא נכנעתי המשכתי בבכי החזק ולא נכנעתי.
מקוות שמכתב זה יעודד אתכם
מאחלות לאה וטל


לתושבי הדרום באהבה
אנו גרים בראשון לציון ומבינים את מצבכם וליבנו אתכם.
אנו מקווים שהמצב הזה ייפסק מהר, כשאנחנו שומעים אזעקה אנחנו נבהלים נורא אבל אז אנו חושבים מה אתם עוברים. אנו מברכים אתכם בבריאות, הצלחה, אושר, יושר ועושר למרות שכרגע זה לא הכי חשוב.
מוסרים  לכם חיבוק ונשיקה ענקיים ושזה ייגמר במהרה

באהבה, ליאל ספאני ויצחק        

חֶמְדַּת אַרְצִי מוֹלַדְתִּי
הֲיִי אוֹר שֶׁל שָׁלוֹם
שְׁלַל מַחְרוֹזוֹת שִׁירֵי הַלֵּל
לְאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל

עִם כִּנּוֹרוֹת וַחֲלִילִים
וּפָמַלְיָה שֶׁל מַלְאָכִים
שאִי בִּרְכַּת אַחֲוַת אַחִים
תְּפִלַּת רַבִּים פּוֹתַחַת שְׁעָרִים

עַל כַּנְפֵי הַנְּשָׁרִים
יִנָּשְׂאוּ לָךְ הצְּלִילִים
בְּמַקְהֵלוֹת וּבִזְמִירוֹת
נָשִׁיר לָךְ בְּקוֹלֵי קוֹלוֹת

נָגִיל בָּךְ אֶרֶץ סְגֻלָּה
בְּרֹן ובְצִלְצְלֵי תְּרוּעָה
עוֹד יִשָּׁמַע בְּהָרֵי יְהוּדָה
מַשַּׁק כַּנְפֵי יוֹנַת הַבְּשׂוֹרָה

זהו השיר תהנו

חזק ואמץ לתושבי הדרום 19.11.2012
לתושבי הדרום אנחנו מחזקים אתכם בימים קשים אלה ומקווים שבעתיד הקרוב תוכלו לחזור למסלול חיים רגיל ושקט ושנוכל כולנו לבקר בדרום היפה שלכם וכמובן גם אתם תוכלו לטייל בארץ בצורה חופשית ונעימה.
בידידות
מור חזן וסבתא טובה
וצוות הקשר הרב דורי
בית ספר אשלים - ראשון לציון


כשיבוא שלום לארץ יהיו לילות יפים
וכשיעלה בבוקר לא נהיה עוד עייפים
כשיבוא שלום לארץ לא נשכח את הצבא
ונזכור את כל החבר'ה שנפשינו אהבה

תגובה 1:

רשמים וחוויות - הקשר הרב דורי אמר/ה...

לכל משתתפי תכנית הקשר הרב דורי בבית הספר אשלים ראשון לציון
כל הכבוד ליוזמה שלכם, המכתבים מחממים את הלב, עם המון רגישות ועידוד
מברכת על היוזמה היפה, ומציעה שתמשיכו את הקשר עם בתי הספר בבאר שבע
יישר כוח
לכל השותפים
בברכה
תמי גרין מנהלת תכנית ארצית