יום שישי, 23 בנובמבר 2012

קשר רב דורי - תקשורת בין אישית בית ספר ערמונים ר"ג


תקשורת בין אישית – קשר רב דורי בביה"ס ערמונים ברמת גן

פתיחה חגיגית 16.11.12
זו השנה השלישית בה אני מובילה את התכנית הקסומה, ובכל שנה מתרגשת מחדש. בחרתי להפעיל את התכנית במודל סבים וסבתות.  תלמידי כתות ה-ו שבחרו להשתתף בתכנית הזמינו את הסבים והסבתות לקחת חלק בתהליך למידה חוויתי משותף. התלמידים השתתפו במפגשי הכנה "כישורי הנחיה" , תמי גרין, מנהלת התכנית היגיעה  לברך את התלמידים ולספר להם על תכנית.

מפגש כישורי הנחיה לתלמידים
 
 מפגש כישורי הנחיה לתלמידים משתתפי התכנית


















.

בית ספרנו , ערמונים, מתמקד בתחום התקשורת, תלמידי מגמת תקשורת משולבים בתכנית הקשר הרב דורי, וילוו אותה לאורך השנה בתיעוד מצולם, עריכת הסרטים שיועלו לאתר הבית ספרי
 
 
 
מפגש הפתיחה החגיגי  התקיים  ביום ו '  16.11.12, עם התלמידים , הסבים והסבתות שנענו והגיעו בהתלהבות.

 מנהלת ביה"ס, שלי קורן , ברכה את המשתתפים וספרה על התרגשותה הרבה , בכל שנה מחדש. מנהלת התכנית, תמי גרין הציגה את שותפי התכנית, משרד החינוך , משרד לאזרחים ותיקים ובית התפוצות, וספרה למשתתפים על הסיור המשותף , על תהליך העבודה וכמובן  תיעוד סיפור המורשת במאגר הלאומי בבית התפוצות. את המפגש המרגש תיעדו תלמידי מגמת תקשורת בביה"ס ,  צוות הצילום, יערוך ויכין לנו סרט המתעד את התכנית.
בשיחת הפתיחה וההכרות שערכנו עם האזרחים הותיקים, סיפר כל אחד על תחום עיסוקו  בעבר ובהווה, לכולם יש סדר יום עמוס, חלקם  ממשיכים לעבוד במשרות חלקיות. התפעלתי מהעובדה שמרביתם של  הסבים והסבתות , מתנדבים ותורמים לקהילה, תרומתם מהווה דוגמא ומופת לנכדים שלהם התלמידים הצעירים. קהילה .


וזה המקום לומר תודה , למנהלת ביה"ס , שלי קורן, התומכת והמפרגנת
לתמי גרין מנהלת התכנית הארצית, לסבים והסבתות המשתפים פעולה בשמחה והנאה ולתלמידי היקרים שמאוד נרגשים

 בברכה
 מיכל שפיז
רכזת תקשוב ומובילת התכנית

אין תגובות: