יום שלישי, 31 ביולי 2012

אירית טוניק, מנהלת ביה" ס הלל ר"ג כותבת על התכנית


 אירית טוניק- מנהלת בית ספר "הלל" רמת - גן, כותבת על התכנית

  מאי 2012

במהלך שנת הלימודים תשע"ב פעלה בבית ספרנו, זו השנה השישית, "תכנית הקשר הרב דורי". זכיתי לראות כיצד תכנית חינוכית – ערכית זו מקרבת, מחממת ומרחיבה את ליבם של התלמידים והמבוגרים השותפים בתוכנית, ומקדמת כל אחד מהם בתחומים שונים.
בשלב הראשון למדו ולמדו הילדים והמבוגרים מיומנויות תקשוב בסיסיות, ובשלב השני, היבנו יחד תהליכי  למידת חקר ותיעדו  סיפורי מורשת.
אחת לשבועיים ניתנה הזדמנות לתלמידים לשמש כמורים צעירים המשלבים ידע בטכנולוגיות המחשוב והתקשוב עם ערכי התנדבות,נתינה,סובלנות מחויבות ואכפתיות כלפי הזולת והזדמנות למבוגרים להתקרב אל עולמם של הילדים ואל נפלאות הקדמה המאפיינת את המאה ה-21.
אין לי ספק שהמפגשים העשירו משמעותית את המבוגרים והילדים ו"חיברו" בנימי אהבה, הבנה וקרבה בין עולמותיהם...
ברצוני להודות לכל השותפים :לתלמידים ולמבוגרים שלקחו חלק בתוכנית ועשו זאת בשמחה ,התמדה ובהתרגשות גדולה, ולמובילת התוכנית ענת קונקול , אשר ניאותה השנה להוביל שתי קבוצות ועשתה זאת במקצועיות רבה, במסירות אין קץ, יעילות והמון אהבה. בזכותכם, שותפים יקרים, זכינו השנה להיות בית הספר המצטיין במחוז תל אביב, ואנו גאים על כך מאד!!!

                     בברכת המשך עשייה מפרה ומהנה,
                   אירית טוניק- מנהלת בית ספר "הלל"


ענת קונקול  ס/ מנהלת בית ספר "הלל" רמת - גן, מובילת התכנית:
              
      מאי 2012
תלמידים יקרים, הבוגרים והצעירים
תוכנית הקשר הרב דורי מהווה עבורי תוכנית מיוחדת, מרגשת, ערכית ואתגרית, בה משתתפים סבים, סבתות, נכדים ונכדות, מבוגרים ממועדון גמלאים וחונכיהם. הנושא המקשר בניהם הוא לימוד מיומנויות המחשב והאינטרנט והסיפורים המעניינים, שסיפרו המבוגרים לילדים .
בתחילת התוכנית הגיעו חלק המבוגרים עם חשש, אך עד מהרה גילו כי    העולם החדשני והמודרני מעניין, מרתק ושואב לתוכו כל מי שרק ירצה להכיר בנפלאותיו.
המפגשים בין הילדים למבוגרים העניק לכולנו רגעים של נחת, שמחה ועניין. בכל יום שלישי חיכיתי גם אני למפגשים בין הדורות, עבורי היו המפגשים, לא עוד שיעור שגרתי במחשבים אלא מסע מסקרן ומעניין.
ועכשיו בסיומה של התוכנית, זו השנה השישית, כולי תקווה שתמשיכו את אשר התחלתי והטעימה מעולם המחשבים תשאיר לכם טעם של עוד...
וכמו שהפילוסוף היווני הרוקליטוס אמר: "אדם עומד באמצע הנהר הזורם,
נמצא בתוך נהר כל הזמן וכל הזמן הנהר משתנה". המשיכו לזרום עם נהר הטכנולוגיה ,המשיכו לבלות עוד הרבה שעות של כיף, הנאה ולימוד מול המחשב.
בחוברת זו תוכלו למצוא חלק סיפוריכם המרתקים הקשורים בעברכם ואותם לא נוכל למצוא בספרי ההיסטוריה.
תודה לכולם על שנה נפלאה של דבקות במטרה, התמדה ושיתוף פעולה.

                                                                           בהצלחה
 ענת קונקול- מובילת התכנית בבית ספר



אין תגובות: