יום שני, 4 ביוני 2012

מפגש סיום בבית ספר ארזים בראשון לציון

מפגש הסיום בבית הספר הניסויי "ארזים" בראשון לציון היה מיוחד מאוד.
המבוגרים  ממרכז היום לקשיש הגיעו  לבית הספר במיניבוס כמידי כל מפגש, הודות למנהלת ביתה"ס מרי פלדמן ומנהלת מרכז היום לקשיש, עדנה צדוק.
התלמידים מחכים למבוגרים בשער בית הספר ועוזרים למבוגרים להכנס לבית הספר.

המפגש נפתח בדברי ברכה של מנהלת בית הספר ורכזת התקשוב ירדן גינזבורג.
המורות המובילות, חגית וליטל הנחו את המפגש והכינו תעודות ושי צנוע למבוגרים, מגנט לבבי.

בחלקו הראשון של המפגש כל אחד מהזוגות, מבוגר/ת ותלמיד, ישבו ליד המחשב וכתבו בספר האורחים שבאתר בית הספר מילות סיכום ופרידה.

דוגמאות לדברים שנכתבו:

שושנה : היה לי כיף בתוכנית ובמיוחד עם אבי , נהנו מאוד בקשר הרב דורי למדו הרבה דברים אחד על השני , אני אתגעגע לאבי 
אבי : היה לי כיף להיות שותף בתוכנית הקשר הרב דורי , היה לי העונג לתת לשושנה את המידע שאני יודע וללמד אותה דברים

לאה: מאוד נהנתי לעבוד עם התלמיד ישראל 
למדתי ממנו הרבה
ישראל היה לי כיף וחוויה מאוד נעימה לעבוד עם לאה

היה לי מאוד כיף שלמה ויינרמאן היה כמו סבא שלי !!

לאחר מכן, הכינו את המשאלה האישית שלהם בדף word במחשב. את המשאלות של כולם הצמידו לבלונים שהוכנו מראש, בצבעי בית הספר, ירוק ולבן שמולאו בהליום.




בחלקו השני של המפגש יצאה כל הקבוצה לחצר ביה"ס. שם הצטלמו לתמונת מחזור משותפת.
לאחר מכן, בספירה לאחור הועפו ושוחררו כל הבלונים אל על.



מי יתן ומשאלותיכם התגשמו!
בהצלחה!

אין תגובות: