יום שני, 4 ביוני 2012

מפגש סיום ביה"ס נעמי שמר, ת"א - הוקרת למורה שרה לאוטמן

מכתב הוקרת תודה למורה מובילת התכנית בביה"ס נעמי שמר, ת"א
שרה לאוטמן


ג סיון תשע"ב,
3 ביוני 2012

 לכבוד

שרה לאוטמן מרכזת תכנית הקשר הרב דוריבית הספר נעמי שמר

שרה יקרה,

בסיום התכנית הבית-ספרית "הקשר הרב דורי" אני מבקש להודות לך באופן אישי על הפעילות המוצלחת שהנחית בטוב טעם ושכל.

 נסיון החיים המקצועי העשיר שלי זימן לי אפשרויות מגוונות מאד בתחומים שונים,

אך אני מתקשה להיזכר בתכנית שנתנה כה רבות לקשר הרב דורי האמיתי שלי

עם נכדתי היקרה, נועם,  ובדרך זו לחזק את המורשת המשפחתית.

נדהמתי מעצמת ההתרגשות שאחזה בי ביום ששי האחרון בארוע של סיכום התכנית בעת ששיתפתי בחוויותי את החברים לתכנית , סבים ונכדים .

אני ממליץ בחום להציע מסגרת זו לתלמידים רבים ובני משפחותיהם. יש בכך תרומה ישירה להעשרת השורשים המשפחתיים.

 היי ברוכה. אני לשרותך בכל אשר אוכל.


בהערכה רב,

אפרים לפיד

Lapide3@gmail.com   052-6429980

  העתק:
חיה שיטאי, מנהלת מחוז ת"א, משרד החינוךעירית ויטל, מנהלת בית הספר נעמי שמר

רצ"ב המכתב שכתבתי לנכדתי, נועם ברק, בסיום התכניתהמכתב לנכדה נעם

 
נועם יקירתי ,
התרגשתי מאד בחוויה שזומנה לנו בתכנית הקשר הרב-דורי.
תמיד חפשתי דרך להעביר לך את המסורת המשפחתית היקרה, את האנשים,הסבים, הסבתות והדודים שמלאו תפקיד בשרשרת הדורות שלנו.
המורה, שרה לאוטמן, בעזרת תכנית בעלת נסיון עשיר , נתנה לנו הזדמנות שבועית מתמשכת לעבודת חקר שמאחוריה לקחים רבים ומזכרות.
ספרתי לך במפגשים אלה על מוראות השואה במשפחתנו, על המשחקים עם החברים בילדות ובנעורים, על השתתפותי במועצת התלמידים , על השרות הארוך בצה"ל ועוד .
את הוכחת לי, לא בפעם הראשונה , את השליטה המיומנת שלך בנפלאות המחשב והכנת המצגות ואכן זכינו להוקרה על כך בתחרות הארצית.
אני בטוח כי המידע והחוויה שהיו לנו ביחד ילוו אותך, נועם יקרה, שנים רבות.
מי יתן והחוליה הנוספת שאת יוצרת בשרשרת הדורות תמשיך בהצלחה  לטעת עצים נוספים ביער המורשת.
 שלך באהבה רבה,
 סבא אפרים
הנכדה - נועם ברק , הסבא - אפרים לפיד - כתה ו' בי"ס נעמי שמר, תל אביב
 י"א סיון תשע"ב 1.6.2012 (ערב שבת "נשא", יום הנישואין של דודתך עפרה, בתי)

אין תגובות: