יום ראשון, 12 בפברואר 2012

תכנית הקשר הרב דורי ,"מזקנים אתבונן" מחוז מנח"י


 תכנית הקשר הרב דורי " מזקנים אתבונן", מיושמת במחוז מנח"י כאחד מפרויקטי התקשוב המובילים במחוז. התכנית טומנת בתוכה חלק ממיומנויות המאה ה21 ולכן הוחלט לצרפה להשתלמות שנה ג' בפרויקט מחשב לכל מורה. במסגרת השתלמות זו יעברו המורים השתלמות וירטואלית.
ההשתלמות תקנה למורים אפשרות להתנסות בלמידת חקר, שימוש בתוכנות מחשב (מורשת ברשת, פיקאסה ועוד), שימוש באינטרנט כמקור ידע, סינטזות מידע ועוד ועוד. לאחר ההתנסות בהשתלמות זו, ראשונה מסוגה במחוז מנח"י יעבירו המורים את התכנית בבתי הספר שלהם.

"אדם אשר אינו יודע את עברו, עתידו לוט בערפל" (יגאל אלון)
תכנית הקשר הרב דורי חושפת בפני הדור הצעיר סיפורים מהעבר ויחד עם זאת מקנה לדור הצעיר את האפשרות להיות בעל הידע, להוביל ולהנחות את המבוגר בתוך רזי השימוש במחשב ובאינטרנט.
המבוגרים לומדים מיומנויות בשימוש במחשב, כגון כתיבה בתוכנת וורד, עצוב מצגות בתוכנת פאוורפוינט, בניית אילן יוחסין בתוכנת מורשת ברשת וסידור וארגון תמונות דיגיטליות במחשב.
התלמיד הצעיר הופך למורה ומעביר את הידע למבוגר ושניהם ביחד מתעדים את סיפר חייו של המבוגר בכלים טכנולוגיים.
אני מזמינה אתכם המורים לקחת חלק במסע המופלא אותו עוברים התלמידים והמבוגרים, ביחד ולחוד וללמוד את הכלי המופלאים שבעזרתם ניתן לתעד את המורשת של כל אחד ואחת מאיתנו. בעזרת ידע זה תוכלו לפתוח את התכנית בבתי הספר שלכם.

לפרטים נוספים על התכנית ניתן ללחוץ כאן.
נתראה בהשתלמות הוירטואלית.
שרה פרזון
Sara.gp@gmail.com

אין תגובות: