יום ראשון, 12 בפברואר 2012

ראש המועצה – מר עפר בן אליעזר, מפגש קשר רב דורי "ארזים" רמת ישי

ראש המועצה – מר עפר בן אליעזר, מנהלת מחלקת חינוך מירי דרוקר ומנהלת מחלקת הרווחה שרה גייצהאלס משתתפים במפגש סיום של הקבוצה הראשונה, בתכנית הקשר הרב דורי " מזקנים אתבונן"
בביה"ס "ארזים" רמת ישי
בית ספר ארזים ברמת ישי הינו אחד אחד מבתי הספר החדשים בתכנית הקשר הרב דורי, במחוז צפון השנה.
הוא היה הראשון במחוז להתחיל את התכנית, הראשון בסיור בית התפוצות והראשון לסיים קבוצה ראשונה. ביום שישי ה10 לפברואר התקיים מפגש מסכם של התוכנית בבית הספר. במפגש השתתפו המורים תלמידים ובני זוגם המבוגרים אשר השתתפו בתוכנית, הורי הילדים ונציגי המועצה כולל ראש המועצה – מר עפר בן אליעזר, מנהלת מחלקת חינוך מירי דרוקר ומנהלת מחלקת הרווחה שרה גייצהאלס

לאחר ברכות ותודות מפי כל הנציגים, התלמידים הקריאו שקופית אחת מתוך המצגת שהכינו בני הזוג. לאחר מכן התלמידים המבוגרים הוזמנו לשתף על התהליך, על הסיפורים שתיעדו, ועוד...בהתרגשות רבה שמענו על התינוק הראשון שנולד ברמת ישי, על גן הילדים שאליו היו הולכים ברגל... בנהלל, על מעיל הגשם הבודד שהיה לאחת הילדים שמתחתיו כולם היו מתקבצים כשירד גשם.
באחד המפגשים סיירו ברחוב הארז שבו שוכן בית הספר, ספרו לתלמידים אודות הרחוב והיישוב. ההתרגשות הרבה והחוויה המשמעותית הועברו בדברי המשתתפים במפגש. אמא אחת ספרה לי בסוף המפגש שהבת שלה לא החסירה אף יום ראשון (יום המפגשים) ושהיא היתה חוזרת הביתה מלאת חוויות, ושהמפגש עם מבוגרי היישוב קרב אותה גם לסבתא שלה (שלא בין המשתתפים)



תגובה 1:

גילה ברקלי אמר/ה...

גם אני השתתפתי בסיום. ההתרגשות הייתה גדולה. ניכר שהמפגשים השאירו חותמם בילדים ועתה הם יודעים הרבה יותר על העבר של רמת ישי. גילה