יום שישי, 15 באפריל 2011

חויות של ביה"ס הדר השרון מהסיור בבית התפוצות


משוב על הסיור בבית התפוצות מפי תלמידי ביה"ס "הדר השרון" שבקרו במוזיאון ביחד עם הסבים והסבתות שלהם.

רומי גולן: כאשר הגענו שמענו שיר שנקרא אני וסימון ומואיז הקטן ושמחתי שהכרתי את השיר. לאחר מכן דיברנו על השיר וגילינו שחלק מהסבים והסבתות שיחקו במשחקים שבשיר. דיברנו על הדור של הסבים והסבתות ועל הדור שלנו, אבל סבתא שלי ואני שמנו לב שהם דילגו על דור אחד, כלומר התקופה של סבתי לא הייתה...
אחר כך הצטלמנו כל הקבוצה ליד קיר יפה עם פיסול מעניין. אהבתי נורא את הפסל הגדול והיפה שראינו, וגם את התצוגה של בתי הכנסת והכנסיות.
בסוף הסיור עיצבנו מסגרות לתמונות שצילמו אותנו בהתחלה.

הסיור היה נחמד, התעניינתי, ואני אשמח לחזור לשם שוב.
אני אגיע לשם שוב ב -24 למאי ואולי נעשה סיור יותר מעמיק.
שקד שביט: בביקור בבית התפוצות הדברים היו די מעניינים, ואהבתי בעיקר
את בתי הכנסת. המוזיאון היה מאוד מעניין, ומאוד נהנו וסבתא שלי הבטיחה לי שנחזור שוב.
אורי צור: אהבתי את הפעילות עם המוסיקה ואת בתי הכנסת אבל כל שאר הדברים היו די רגילים. לעומת זו, חשוב לציין שבתחילת מקום הסיור היה ניתן למצוא עמדת-כיסאות-מתקפלים-מגניבים ששירתו אותנו רבות.

אין תגובות: