יום ראשון, 2 במאי 2010

חוויות ורשמים מפרויקט הקשר הרב דורי במורשת משה ר"ג

בס"ד ,א' ניסן תש'ע
דברי פרידה – סיום פרויקט "קשר רב דורי" - תש'ע
למרות שיש לי ידע קודם בעבודה עם מחשב , החלטתי להצטרף לפרויקט הנ"ל.
המדריך שלי הוא יונתן גרינוולד שעבר אתי נושאי לימוד שימושיים ותועלתיים ביותר.יונתן התגלה כמדריך אדיב, סימפטי, מקצוען במחשב, ויכולת הסברה טובה וברורה.
אישית, נהניתי מאד להיות אתו , לקבל הסבריו והדרכותיו. הוא אכן השתדל כמיטב יכולתו ללמד אותי נושאים שחיזקו את הידע שלי, וכיום אני מרגיש "משתמש משופר" במיוחד בנושאי האינטרנט, בלוגים, וכן פאואר פוינט , ועוד טיפים שונים במחשב שלא ידעתי. 
בבית השתדלתי לחזור על החומר שלמדתי וליישם אותו בפועל במחשב שלי. אכן שמחתי להרגיש בטחון בעבודת במחשב ובעקבותיו גם הנאה גדולה יותר – היות והבנתי יותר טוב כיצד לבצע את מה שרציתי ללא התלבטויות מיותרות – וב"ה הכל באמת הצליח לי.   
כיום בסיום הפרויקט "הקשר הרב דורי", אני משוכנע בהחלט שזה תרם רבות לי ולחברי , ובמיוחד לאלו שידעו מעט בשימוש במחשב. כדאי להמשיכו גם בשנים הבאות, לשיפור הקשר עם הדור המבוגר ולאפשר לו ללמוד להשתמש במחשב- שבימינו הוא מכשיר שימושי יום יומי בתחומים רבים, בעיקר במידע,תמונות וכד'.
תודה מיוחדת למורה הנכבדה טובה, שדאגה כל הזמן לתוכניות הלימוד, לסייע בפתרון בעיות בעת הלימוד, ולשלוח קישורים לאימיילים של הלומדים להנאתם ולשימושם העתידי – והכל ברוח נפלאה, מכובדת ואיכפתית. יישר כוחך טובה והמשך הצלחה.  
 להלן מספר הצעותי לשיפורים עתידיים:
1.    לתת קצת שיעורי בית מתוכננים ללומד המבוגר, שיתרגל בביתו – וכך הסיכוי שלא ישכח את מה שלמד. 
2.    להכין תוכנית נושאים לאורך הקורס , כך שהלומדים ידעו אותם מראש ויוכלו לבחור מתוכם את הנושאים המעניינים אותם ביותר. (לא כולם מעונינים בכל הנושאים).

אני נפרד מהפרויקט בהרגשת סיפוק אישי טוב מהיחס של המדריכים והמורה טובה, ובהחלט אמליץ לחברי בביטוח הלאומי – "הפרויקט הרב דורי הוא מעולה, וכדאי לכל אחד לעבור אותו".  
בברכת תודה והוקרה רבה , ושפע הצלחה בעתיד.
                                                                                     זאב לנדאו
                                                                     מתנדב ביטוח לאומי-ר"ג ובבני-ברק

2 תגובות:

תמי גרין אמר/ה...

זאב שלום
שמחתי מאוד לקרוא את הרשומה שלך בבלוג הארצי, בה תארת בהרחבה את תכנית הקשר הרב דורי בה השתתפת השנה בביה"ס מורשת משה בר"ג. אני כמובן מצטרפת לברכתך לכל העושים במלאכה, החל ממנהלת ביה"ס שרואה מקום חשוב בשילוב התכנית בביה"ס, לתלמידים היקרים ולמורה מובילת התכנית טובה וינברגר. שמחתי במיוחד לראות את העיונות שהעלת למיצוי טוב יותר של התכנית בעתיד
כל הכבוד והרעיות שהצעת אכן ימומשו
בברכת הצלחה, ומקווים לראות אותך ואת מתנדבי הביטוח הלאומי בר"ג, בתכנית ההמשך בשנה הבאה תשע"א.
בברכה תמי גרין
מובילת התכנית הארצית

מיה נוימן אמר/ה...

לטובה ולזאב
קראתי בעיון את הרשומה שכתב זאב, נהנתי במיוחד לקרוא את ההצעות. בבנית התכניים לשנה הבאה נשקול את ההצעות. מצטרפת לתודות ומברכת את המורה טובה על ההובלה המוצלחת.
מיה נוימן
רכזת תוכנית הקשר רב דורי במחוז תל רביב